genser Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Jeg velger å lage en egen tråd om dette, i og med at det er et argument som brukes mot 7610 (også av meg selv) i veldig mange diskusjoner angående 7610. Spørsmålet er altså: Hvorfor vet vi at 7610 ikke støtter stereo? Når jeg tenkte litt over det stusset jeg egentlig litt. 7610 blir isåfall den første pop-port telefonen til Nokia uten stereo. De har en ferdig konstruksjon (pop-porten) som i deres billigmodeller til under 2000 kr har stereo, men ikke i modeller til 5000? Har de endre pop-porten i dette spesifikke tilfellet? Virker merkverdig for meg. Videre googlet jeg. Der fant jeg et resultat på www.my-symbian.com forumet. Her er det snakk om 7610 med stereo. Jeg fant også en post i en annen tråd hvor dette var skrevet: hi folks,a fiend of mine has asked the nokia service center, germany what´s about the mp3 music feature (stereo?) in the nokia 7610... here the answer from nokia ------------------------------------------- Von: [email protected] [mailto:[email protected]] Gesendet: Freitag, 26. März 2004 10:32 An: [email protected] Betreff: RE: Nokia Mobiltelefone und Zubehoer | Our Ref: 1-3MNPFT Sehr geehrter Herr xxx, vielen Dank für Ihre Kontaktaufnahme mit der Nokia Helpline Das Nokia 7610 verfügt über eine Stereo Audio wiedergabe. ---the nokia 7610 has stereo audio playback--- Wenn Sie noch weitere Fragen oder Anregungen haben sollten, können Sie sich jederzeit wieder an uns wenden. Mit freundlichen Gruessen, Nokia Service Professional Nokia Helpline Dette tyske brevet konkluderer med at 7610 har stereo. Enda mere googling kom jeg til denne posten. Her skriver "Ahmad007" om at 7610 har stereo og at dette er bekreftet av folk som har prøvet den. Er det noen politelige kilder som tyder på at den ikke støtter stereo, eller noen som tyder på at den gjør det? Det hadde vært kjekt å vite dette helt sikkert, og det kan ikke være for vanskelig å finne ut. Jeg sender en mail til nokia, men kan sikkert ta litt tid før de svarer. Ps. Vennligst spar dere for "glem 7610, K700 er best" og sånne poster edit: jeg har selvfølgelig sett gjennom produktsiden til nokia 7610. Den nevner ikke stereo/mono. edit2: sliter med å finne en e-mail-adresse jeg kan sende spørre-mail til :/ Endret 14. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 glem 7610, K700 er best Lenke til kommentar
eblth Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 K700 kan jo ikke MÅLE seg med 7610 i det hele tatt! Jeg skal hvertfall ha 7610... Om den har stereo eller ikke... Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 K700 kan jo ikke MÅLE seg med 7610 i det hele tatt! Jeg skal hvertfall ha 7610... Om den har stereo eller ikke... Er dette forsøk på tull du driver med? Jeg spør om kilder som bekrefter at 7610 har stereo, eller ikke har det. Jeg spør ikke om meninger angående mobilen eller andre mobiler. Du trenger ikke svare hvis du ikke har noe saklig å tilføre. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Når de først legger inn MP3 på mobben så burde den ha stereo lyd.... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg har også lest litt rundt dette, og finner at de fleste mener den har stereo støtte. Eneste stedet jeg har sett det står den ikke har det er amobil sin "lyntest" av mobilen. Jeg vil tro den har stereo. Kanskje Molna har testet denne telefonen og kan bekrefte? Husker han nevnte litt tidligere i vår at Nokia vil komme med en ny stereo-symbian tlf. Regner med han siktet til denne da... ? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 på den linken http://forums.mobileburn.com/showthread.ph...20100#post20100 til mobileburn forums så mener de litt forskjellig, noen mener at den har stero og andre mener den ikke har stereo. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Vi spurte faktisk en representant for Nokia på CeBIT om det stemte at telefonen kun hadde mono-lyd, og han kunne bekrefte det. Vedkommende var riktignok ikke noen produktansvarlig, så det er selvsagt mulig at han tok feil. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Vi spurte faktisk en representant for Nokia på CeBIT om det stemte at telefonen kun hadde mono-lyd, og han kunne bekrefte det. Vedkommende var riktignok ikke noen produktansvarlig, så det er selvsagt mulig at han tok feil. Jeg tror mange her Amobil-lesere hadde vært svært takknemmelige og interesserte om Amobil kunne funnet ut dette once and for all. Jeg tror dere har større evne enn oss til å komme i kontakt med personer som vet dette helt sikkert. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Sant sant. Vi skal få ringt bort i neste uke og få avklart det. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hadde den hatt stereolyd, ja da.. da trur jeg nesten at jeg hadde kjøpt den. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Hadde den hatt stereolyd, ja da.. da trur jeg nesten at jeg hadde kjøpt den. Da er vi to En mobiltelefon på (kun) 93,5 ccm (6600 er på 113ccm) med megapixel-kamera, mp3-spiller i stereo, series 60 og den nydelige skjermen fra 6600 hadde ikke vært så mye å si imot (synes jeg) Lenke til kommentar
Navy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hadde den hatt stereolyd, ja da.. da trur jeg nesten at jeg hadde kjøpt den. så klart Har den stereo støtte har den alt utenom Radio og 3G.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Hadde den hatt stereolyd, ja da.. da trur jeg nesten at jeg hadde kjøpt den. så klart Har den stereo støtte har den alt utenom Radio og 3G.. Men det er et minus til :/ den har ikke IR.. Så jeg kan ikke bruke den som fjernkontroll Endret 15. mai 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ingen IR merkelig, hadde vært stilig om denne hadde hatt stereo ja Lenke til kommentar
Normann Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ingen IR merkelig, hadde vært stilig om denne hadde hatt stereo ja Litt kjipt å ikke kunne bruke den som fjernkontroll ja... Men det skal jeg vel overleve når jeg vet hvaslags andre gosaker den kan tilby! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Var inne på forumet på mobile-review.com, og så denne tråden Det står at den ikke har det, men noen mener den har det (er visst en som eier en 7610 der...) La også ved noenlive bilder av 7610! Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 La også ved noenlive bilder av 7610! takk for bildene. De bildene hyler billig plastikk og fettflekker.. så ikke særlig ekslusiv ut den telefonen akkurat, men håper den gir et bedre inntrykk i virkeligheten. Om den har stereo altså, ellers er den uaktuell for meg. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hehe, hele mobilen er jo dekket av fingeravtrykk..! Uff... Ser ikke bra ut... Da må man stadig ha med seg en pussefille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå