Christian86 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei, vet det er et dumt spørsmål, men telefonen min nekter å finne DVIX codec selv om det er lagt inn. Ville satt veldig pris på en fremgangsmåte som har funket for andre, så jeg kan se om jeg egentlig gjør det riktig eller feil. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Søk litt på forumet her da mann. Masse emner om dette fra før Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 har vært gjennom en del av dem. har også fått hjelp av Gandalf, men problemet er at det funker en tid, men så slutter det å fungere ,og det kommer det at den ikke finner codec. Derfor spørr jeg hvordan de med P900 har lagt inn (og som funker) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Prøv å last ned en gang til, det burde jo virke Jeg har aldri hatt noe problemer med det i det hele tatt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 vel, det fulgte med noen demos og de fungerer, men de jeg coder funker ikke Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Har du lastet ned codec i det hele tatt? Tror nok du har glemt det desverre, last ned UIQ codec(høyreklikk "lagre mål som") Og så kan du laste ned Codec til konverteren(høyreklikk "lagre mål som") Håper du får det til Hvis det ikke funker å høyreklikke bare se nederst på denne siden. Endret 15. mai 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå