Bytex Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har bare dårlige minner med gressklipping fra barndommen. Vi hadde bare en sånn gammeldags manuell skyveklipper. Svintunge greier. Også hjalp jeg søstra mi med sommerjobb for kommunen, med å klippe gresset på kirkegården. For det første var det EKSTREMT mye fluer i gresset som gikk totalt bananas og fløy på oss hele tida (måtte gå med gitter foran ansiktet), for det andre var det å navigere seg mellom utallige gravstøtter med motorisert gressklipper (ikke sitteklipper, altfor stor)..drita tungt, og veldig plagsomt med alle fluene som virvla opp og rundt hodet ditt hele tida. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 gravplass, og fluer i gresset. På tide å løpe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 jeg tok og snekra høll i potta på klipperen vår istad, nå høres den nesten ut som en gammel Porsche (folkevogn) Rått Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Spørs jo om det er din egen plen da Dr.X Godt poeng. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Hvorfor jeg ikke jeg å deg Dr.X snakker litt? Engang tok jeg å hoppa så øyt! Å så tok jeg og sykla lenge etterpå Å/OG abuser! Forresten! Uansett bjaa, uansett hvilken idrett du velger, vil jeg alltid støtte deg! Det vet du! Endret 27. mai 2004 av sparks Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (...)Må klippe 3-4 ganger i uka. (...) WTF? Tre til fire ganger i UKA? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Får vel ta oppigjen denne tråden då.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Får vel ta oppigjen denne tråden då.. Ahh! Du er min gud! Også så fine bokstaver og greier! Endret 31. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hoho, en som er oppe på Forrest Gump-nivå. Supert. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvorfor jeg ikke jeg å deg Dr.X snakker litt? Engang tok jeg å hoppa så øyt! Å så tok jeg og sykla lenge etterpå Sorry, akkurat den setning klarte jeg ikke å analysere.. èn gang til, på norsk Lenke til kommentar
Lyspære Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Plenklipping behøver ikke å være kjedelig. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Plenklipping behøver ikke å være kjedelig. trokke jeg prøver meg på det der med den klipper'n vi har Lenke til kommentar
MagE Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) jeg klippte masse plen i dag på jobb bruker jeg en sittetraktor med 12,5hk og defekt potte, spinner noe helt sykt, tilogmed på asfalt, EDIT: kjører på 2 hjul i noen svinger jeg også! Endret 31. mai 2004 av MagE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå