Serqevx Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Nok er og/å offer.. hihi.. kan det egentlig skjønner du er bare at jeg ikke gidder å konse hele tiden tjente 200 på gressklipping idag !!! jobbet bare 1 time brukte ikke oppsamler. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Freser opp potetåkere med en liten traktor jeg. Blir gode penger i kassa av det. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 skal ut å klippe plen = skal ut for å klippe plen skal ut og klippe plen = skal ut, og skal klippe plen begge er rett? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 F for fredrik ? riktig. Jeg hadde ikke god nok plass til Fredrik Hadde planer om å skrive sosohal med kantklipperen, siden han liker å ha nicket sitt overalt Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg ser bare, gressklipper traktorer underground Drag race!!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 F for fredrik ? riktig. Jeg hadde ikke god nok plass til Fredrik Hadde planer om å skrive sosohal med kantklipperen, siden han liker å ha nicket sitt overalt Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm.. noen som tør å klippe en STOR plen med nicket sitt? og ta bilde av det! hehe.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 bjaa, Jeg er enig jeg, det er kjempegøy å klippe plen. Med litt fantasi så er gresset hjelpeløse mennesker etc. Vet ikke jeg, det er kjekt å klippe plen men kjedelig å rake sammen etterpå. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vet ikke jeg, det er kjekt å klippe plen men kjedelig å rake sammen etterpå. Det er derfor man har en sånn gressklipper som samler sammen gresset i en fin liten beholder Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vet ikke jeg, det er kjekt å klippe plen men kjedelig å rake sammen etterpå. Det er derfor man har en sånn gressklipper som samler sammen gresset i en fin liten beholder De fleste sitteklippere har ikke det.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm.. noen som tør å klippe en STOR plen med nicket sitt? og ta bilde av det! hehe.. jeg har veldig lyst, evt en fotballbane kanskje? Eller en lekeplass... Tror jeg nesten at jeg må. Skal tenke litt på det Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 OK, ikke minn meg på det. Må klippe plenen min de neste tre årene, jeg. Det tar ca. 2 timer å klippe plenen vår. HOT DAMN. Så fikk jeg en PC til 30 laken for det, da! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 OK, ikke minn meg på det. Må klippe plenen min de neste tre årene, jeg. Det tar ca. 2 timer å klippe plenen vår. HOT DAMN. Så fikk jeg en PC til 30 laken for det, da! To timers plenklipping*(antall ganger pr år *3) = en PC til 30k? Where do I sign? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 OK, ikke minn meg på det. Må klippe plenen min de neste tre årene, jeg. Det tar ca. 2 timer å klippe plenen vår. HOT DAMN. Så fikk jeg en PC til 30 laken for det, da! To timers plenklipping*(antall ganger pr år *3) = en PC til 30k? Where do I sign? Må klippe 3-4 ganger i uka. Ja, er fornøyd jeg, altså. Nølte ikke med å si ja. Nå sitter jeg her, da, med drømmemaskinen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Synes ikke gressklipping er så fælt, det er raking\tømming av beholder som suger Men om man kliper ofte nok så slipper man det. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hmm.. noen som tør å klippe en STOR plen med nicket sitt? og ta bilde av det! hehe.. Det er ikke snakk om å tørre, bare om å GIDDE.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Spørs jo om det er din egen plen da Dr.X Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hater å klippe plenen, det er så forundelig kjedelig! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Plen klipping og måking er dødsens kjedelig. Jeg ELSKER høsten (Etter raking og klipping) og fram til snøen. ELSKER også fra etter siste måkint til før første klipp. Det er de beste tidenne på året. Når jeg skal bli str Når jeg får meg hus, da skal jeg ha liten plen, eller en annen løsning som gjør at jeg slipper hage arbe. Jeg skal også ha en gårsplass som enten har varming under bakken, eller lagd slik at den er lett og måke for en traktor. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vel, plenklipping er jo i utgangspunktet kjedelig. Men som jeg sa, litt morro kan man ha. Men må si det er fristende å bestille asfalt og varmekabler til vinteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå