Gå til innhold

Plenklipping, ganske fasinerende


bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo, nå skal jeg fortelle om min opplevelse av det å kjøre gressklipper. Jeg håper på positiv respons og erfaringer fra dere :)

 

Idag startet jeg sessongens første plenklipping, det var fett.

Noen kjører fort på MC, andre hopper i falleskjerm. Selv foretrekker jeg å kjøre gressklipper. Det er noe av det råeste jeg vet, får skikkelig adrenalin kick av å kjøre rundt i høyt gress.

Har noen problemer med RWD klippere, de jeg har hvert borti får jeg ofte til å overstyre noe helt vannvittig. Må jo være forsiktig med gass hendel for å ikke skli ut av banen. FWD klippere har den ulempen at de ofte spinner seg fast, det er heller ikke noe morro...Hvorfor lager ingen 4WD klippere?

Jeg snakker altså ikke om gressklippere som man sitter på, men de man henger seg fast på bak.

 

bjaa.jpg

 

Bilde av meg ifjord etter årets jomfrutur med den nye Honda gressklipperen :thumbup:

 

Gressklipping er bare så rått, synd nesten ingen driver med det på hobbybasis. Det er jo både trivelig, man tjener penger på det og man koser seg virkelig når man grisekjører.

 

Når jeg lukter bensin og gress sammen er det like før det går for meg, helt sykt rått :green:

Endret av bjaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting som er så utrulig med disse plenklipperene .. Man må ikke betale veiavgift på dem (enda)

 

Og man kan kjøre med 100% sperre uten å bli stoppet for å kjøre 'uaktsomt'.

 

Gleder meg til å kjøre imorgen, da er det opp klokka 06.00 .. er digg å tøffe seg med effektannlegget på søndager!

Lenke til kommentar

HAHHAHA

 

Av og til begynner jeg å lure på folk!

 

Det verste jeg vet er nettopp å klikke plenen, men så har vi jo også en gammel 2 takter med 0,1 HK og er nesten umulig å starte!

 

Siden du liker så godt å klippe plenen kan du få fast jobb her (uten lønn selfølgelig) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...