O. B. Lix Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dama hadde en 7250i som ho mistet i toalettet(!), og trenger en ny. Ho "er litt lei" nokia, og lurer på k700, men denne er ei stund unna butikkene... Anbefalinger? Hvordan er menyene til f.eks. samsung, motorola og siemens? Er de like håpløs som før? (Sammenlignet med nokia) Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis du ser på det viktige emne øverst om valg av mobil, ser du at det står hva du skal gjøre for at det skal bli litt enklere å hjelpe deg med å velge mobil til dama de Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Siemens sine menyer er ihvertfall ganske greie. Menyene til samsung er litt så, som så, har ikke prøvd de nyeste til motorola. Personelig liker jeg helt klart best SE sitt menysystem, ser man bort fra Series 60 menyene. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Hvor mye kan du\hun bruke på ny tlf. da? De beste menyene på markedet er jo klart Sony Ericsson menyene der har du jo mulighet til og skifte layout på menyene som er veldig bra hvis du blir fort lei menyene. Samsung har vell omtrent de samme menyene som nokia men jeg synes det blir litt kjedelig. Liker hun fine og brukervennlige menyer satser hun på SE Endret 14. mai 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) De nye Siemens-mobilene som kommer har også støtte for themes.. C65 ville vært en vinner! 10MB internt minne, IR, 130x130pixler CSTN-display , 65k farger. Bilde Endret 14. mai 2004 av razh0r Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjøp en Samsung X600 til henne, liten heding og bra mobil med et godt kamera, til en rimelig penge. Sony Ericsson T630, kan jo også vere et valg. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 X600 går ikke - det må IKKE være utstikkende antenne... Og siden bindingstida er ute, er ikke prisen så viktig egentlig Men er ikke 6230 til 1790,- og 49,- kr måneden i abo (tele2) råbillig? (Hun er litt fasinert av funksjonene til 6230, men er altså litt lei nokia) Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Nææ, trengs ikke, er (godt) forsikret... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Hva med SE Z600 Endret 14. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg liker Samsung sitt menysystem veldig godt. På E700 er det jo genialt. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Offtopic: Z700? hvor? Finnes den? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 han mente sikkert z600 ikke z700, skjønner? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Skulle ha vært svært hyggelig om du kunne ha brukt denne malen som ligger her slik at vi kan gi deg gode råd, med god begrunnelse ikke drive på å si mobiler fra løse luften... btw. Samsung sitt menysystem er ifølge meg tragisk (klarte ikke å høre på alle som sa det var godt...) Utenom symbian menyene så er nok sony ericsson sitt meny system best... (Men både siemens og nokia sitt er bra) Endret 14. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
everex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) ja, bruk malen. Men som noen andre har sagt er jo 6230 og E700 ganske gode telefoner da. 6230 er sikkert best av de to. Men siden hun er litt lei av nokia så velger dere Samsung E700 Som Remerser sa er ikke menysystemet til Samsung mobilene tragisk. Jeg synes tvert i mot at de er kjempe gode. Endret 14. mai 2004 av everex Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Eneste positive med e700 er kameraet (merk, er blandt de bedre, men fortsatt ligger kameraene på mobil langt under digital kameraer og vil nok ligge der en god stund),skjermen og designet. Resten er en god del under andre motstandere. Itillegg er den ifølge meg alt for dyr for at jeg kan anbefale den. Det finnes og kommer bedre modeller enn e700 til en billigere penge (snart kommer fks. siemens cx65 med mere) Endret 14. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 han mente sikkert z600 ikke z700, skjønner? I see. Skulle bare sjekke.. Lenke til kommentar
everex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Eneste positive med e700 er kameraet (merk, er blandt de bedre, men fortsatt ligger kameraene på mobil langt under digital kameraer og vil nok ligge der en god stund),skjermen og designet. Resten er en god del under andre motstandere. Itillegg er den ifølge meg alt for dyr for at jeg kan anbefale den. Det finnes og kommer bedre modeller enn e700 til en billigere penge (snart kommer fks. siemens cx65 med mere) Jeg synes ikke at det eneste positive med E70 er kameraet. Du fikk sikkert ikke til menysystemet med det første, men når du blir kjent med det er det veldig bra. Jeg synes at Samsung sin T9 er bra. Det eneste jeg synes Samsung E700 mangler er bluetooth, og at den ikke har mp3 og at den ikke har plass til memorykort. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Jeg synes at Samsung sin T9 er bra. Ja særlig. -Ikke stor bokstav etter punktum på T9 -Man kan ikke gå tilbake å bla gjennom ordforslag med T9 hvis man har gått videre. Dette betyr at hvis du skal skrive "lønne", men ikke oppdaga at det står "komme" før man har begynt å skrive neste ord, må man altså slette ordet og skrive det på nytt og bla seg fram til "lønne" -Æ, ø og å. fks. Dette er ganske tragisk. Og tro meg det er mere men gidder ikke å sløse bort kvelden på å skrive ned alt... edit: leif Endret 14. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Malen var fin, den. Men utgangspunktet var altså delvis om menyene til andre telefoner var gode/dårlige. Delvis var også spørsmål om evt telefon som ER BEDRE enn 7250i -> dvs alle funksjonene som denne har + en del til. Siden det viktigeste for dama min kanskje er misunnelsefaktoren, at ho har en telefon som er NY og KUL, tenkte jeg å spørre hva som frister "den store massen" Tenkte delvis på evt kamskjell, men de er jo litt tykke, eller? EDIT: og Z700 finnes. Men når kommer den? Noen som vet? Endret 14. mai 2004 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå