Eriond Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det var jo ingen bombe at det var Kjartan som vant til slutt da.. Men Margaret har hele tiden vært min favoritt. Hun har riktignok ikke hatt like bra opptredener hele veien, men jeg tror hun har et stort potensiale når alt kommer til alt. Hun har også vært svært bra de gangene hun har lykkes. I tillegg har hun et mye størrre særpreg enn det Kjartan stiller med. Han forsvinner på en måte i mengden syns jeg. Men ut fra sangprestasjon under finalen var det en fortjent seier til Kjartan, da han faktisk sang jevnt over bedre enn Margaret. Syns også at idol-låta kledde ham bedre. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Huff, idol er talentløst. Er en grunn til at disse cover-artistene som deltar, ikke har platekontrakt. Å si at Idol er talentløst er vel å strekke det litt vel langt. Det er selvsagt mange deltakere som på langt nær har noe der å gjøre, men også mange som faktisk er veldig flinke. Klart det finnes grunner til at de ikke har plate-kontrakt. Det hadde vel vært litt rart om alle de som kan synge noen strofer er i besittelse av en slik? Vitsen med programmet er jo at de skal få platekontrakt, og samtidig få vise seg foran et stort publikum. Om selve konseptet er riktig, er en annen sak. Jeg syns det blir litt for mye underholdningspreg på det, men når man ser på de hysteriske små-kveitene, så har det tydligvis en målgruppe også. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Blir ikke det samme som i fjor, er ikke mangen som overgår kurt.. men syns det er helt greit at Kjartan vant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå