ArmenMinAU Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) KJARTAN VANT!! Hva er meningen din? Endret 14. mai 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Bare hvis du er 1 time foran resten av oss..Margaret synger faen meg så SURT at vinner hun er det ikke rettferdighet i verden, og det burde isåfall være bevist at Idol bare er en konkurranse som går på utseende og ikke talent. Stemmen hennes skjelver på de lave tonene og er helt på jordet på de høye. Endret 14. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bare hvis du er 1 time foran resten av oss..Margaret synger faen meg så SURT at vinner hun er det ikke rettferdighet i verden, og det burde isåfall være bevist at Idol bare er en konkurranse som går på utseende og ikke talent.Stemmen hennes skjelver på de lave tonene og er helt på jordet på de høye. margaret har da uansett ikke så mye å hente på utseende-siden?.. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis ikke Kjartan vinner spiser jeg pc'en min Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis ikke Kjartan vinner spiser jeg pc'en min Nå må du ikke si noe du evt ikke kan holde Er vel enig med deg til en viss grad, men jeg kan desverre kun gi Kjartan 99,9% sjans til å vinne. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Til trådstarter... du må nok redigere posten din... Endret 14. mai 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Same- Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis ikke Kjartan vinner spiser jeg pc'en min Nå må du ikke si noe du evt ikke kan holde Er vel enig med deg til en viss grad, men jeg kan desverre kun gi Kjartan 99,9% sjans til å vinne. Puh han vant Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Etter min mening sang Margaret best på første sang, Kjartan best av de to på andre sang, mens Margaret sang kongebra på Idol-låta! Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kjartan er overlegen, han fortjente å vinne! Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kjartan er overlegen, han fortjente å vinne! mm - synes han vant en fortjent seier ! Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Syns Kjartan vant fortjent utfra det de sang i finaleshowet, selv om Margaret sang bra på sin første opptreden i showet. Håpet Margaret skulle vinne, men visste det ikke kom til å skje. Det er vel jenter under 15 som sitter med størsteparten av stemmene, så at Kjartan vant var vel ingen overraskelse. Nei, det har vi ikke sett.. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kjartan er flink til å synge...men det er rett og slett ikke noe spesielt med stemmen hans. Han synger alt like bra, og alt høres kurant ut. Men min mening er at han mangler det det som f.eks kurt har. Ikke noe som gjør selve stemmen hans så veldig spesiell. Margareth er ikke noe bedre... Jeg kan nærmest garantere at vi ikke får noen verdensidol denne gangen. Alt for mange slik som Kjartan der... Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Nå blir det ikke World Idol mer da. Han som eier rettighetene dropper det, problemet var at det stiller Britisk og Amerikansk platebransje i et dårlig lys når en Nordmann vinner. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Etter min mening sang Margaret best på første sang, Kjartan best av de to på andre sang, mens Margaret sang kongebra på Idol-låta! Kjartan sin versjon av Standing Tall var desidert best.. Margaret klarte ikke de høye tonene særlig bra.. Det er ikke mange gangene jeg har syntes hun har sunget bra.. Den eneste deltakeren som jeg har fulgt med på som virkelig sang bra, var Maria.. men hun var liksom som alle andre som kan synge.. ingenting spesielt.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 jeg synes at Kjartan er ganske uoriginal.. akkurat som en ny syngeboybandmann.. Synes Margaret hadde litt mer spesielle låtvalg, og viste at hun kunne synge mye forskjellig.. men hun sang litt dårlig på den andre sangen sin.. Men den idol sangen var uansett dritdålig.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Kjartan fortjente å vinne. Den andre skrulla sang SÅ stygt. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Huff, idol er talentløst. Er en grunn til at disse cover-artistene som deltar, ikke har platekontrakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå