jossy Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg skal ha data i juni...orker ikke å vente til at socket 939 for gode priser...derfor lurer jeg på hvor lenge vil socket 754 vare ca? Hvor stor cpu vil de få? Vil det gå til 3600+?? Jeg må ha data! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Et socket 754 kort du kjøper idag vil ikke under noen omstendighet være noe du vil oppgradere videre på likevel (det mangler f.eks PCI Express). Skal du ha noe å oppgradere på så bør du vente. Skal du ha noe som gjør jobben i 1-2år (litt avhengig av hvor lenge du kan tenke deg å sitte med en maskin) så kan du handle imårra. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 En fet maskin til spilling etc basert på socket 754 vil holde lenge nok til at det ikke føles som du kaster pengene ut av vinduet når du kjøper deg en Socket 939, PCIe løsning i November 2005. Som nevnt, ikke noe å oppgradere på...og når oppgradering kommer betyr det CPU+HK+skjermkort + muligens RAM i en haug.... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Man kan aldri vente i dataverdenen, løp å kjøp sokkel 754 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå