Theadora Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har kopiert en DVD film til harddisk ved hjelp av DVD shrink, dette gikk veldig bra. Jeg lastet ned NERO 6.3 og flyttet filene over til VIDEO_TS i DVD-video delen. Alt virker greit problemet er bare det at BURN "knappen" ikke er aktiv!!! Hva er galt, er dette pga eventuelle kopisperrer ? Trodde DVD Shrink tok seg av dette? Eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Tror ikke det er kopisperren som er problemet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hmmm... du kan vel brenne med dvdshrink da når du først er i gang. Er du sikker på at du har valgt brennern i nero? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Kan det kanskje være fordi du ikke har et tomt media inne i brenneren? For da er iallfall ikke brenner-knappen aktivert... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Nå er det vel sånn at Dvd Shrink faktisk bruker Nero til å brenne med. Dvd Shrink har ikke noe eget program som brenner dvd`er. Lenke til kommentar
Theadora Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Det som er rart er at når jeg Velger Data-DVD blir BURN aktiv, det er kun i VIDEO-DVD dette er et problem. Kan det være slik at Free-Trial versjonen av NERO ikke støtter Video-DVD brenning? Lenke til kommentar
Manga Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Tror demo versjonen kun har begrensning på hastighet (1x). Du kan jo eventuelt prøve nti sin brenner Lenke til kommentar
tellus Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Glem å laste inn nero, Bare installer det. bare installer og trykk Burn i dvd shrink. Hvis din dvd shrink ikke har denne funksjon, hent ny. det er ikke mer en noen versjoner siden denne funksjonen kom. Nå ripper den og brenner automatisk. et genialt gratis prog. Endret 16. mai 2004 av tellus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå