White_Tiger Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Det der er en lite effektiv kjølemetode, man bør helst kjøle sidene eller motoren direkte fordi den blekkplaten som ligger på toppen hverken leder varme godt eller er i nærheten av der varmen produseres. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hva med festehullene under disken? Er ikke de koblet direkte til ramma på samme måte som festene på sidene? Tenker på å mekke en kjøler (kun for én disk da) som bruker de festene.. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Blir ikke så veldig mye areal mot disken da, men hvis du har en varmeledende pute mot motoren ville det blitt supert. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Hmm.. hvor får man tak i en "varmeledende pute"? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 No skal eg laste ned "Hackers" Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) No skal eg laste ned "Hackers" Genialt... Men han fyren på zerofanzone får temp på hdd til 22grader. (Jada, han bruker vann på 16 grader.) Jeg vil nå si at det ikke så verst uanz. Hvor får man tak i varmeledende pute? Endret 18. mai 2004 av Kauder Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 3M har jo det meste innen termisk ledende tape osv, men jeg vet ikke om privatpersoner får kjøpt fra de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå