steinih Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hei! Er det noen her som vet om et bra TFP- program som åpner flere kanaler/threads til den samme fil en laster ned? Har hørt det skal finnes noe slikt et sted! Tror det skal fungere ca på samme måten som downloadacceleraot gjør! ps har testa BPFTP, Leech, Voyager, Crystal ++, men ingen av dem gjør det! Det eneste er Leech som laster alle filene du setter i kø samtidig! mvh steinih :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 PowerFTP. Har ikke testen den selv, men de sier: " The best feature of PowerFTP is the function of multiple thread downloading and uploading". Fullversjon koster 15$. Flere: CooolFTP (samme firma, sikkert gammel versjon av PowerFTP) _________________ SI-korrekt sig: MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, GeForce 2MX, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7 [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-04-08 20:51 ] Lenke til kommentar
steinih Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Takker for tipset, men det virker som im PowerDTP virker på samme måte som LeechFTP gjør! Det vil si den laster alle filer som er i kø samtidig, men det jeg er ute etter er et program som vil åpne flere threds til den samme fila! Er det noen som vet om et slikt FTP-program? 7steinih :smile: Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 LeechFTP kan bruke flere threads per fil. Er en instilling tror jeg. Utvikleren av LeechFTP's nye program BitBeamer er heller ikke så værst. Selv bruker jeg FlashFXP, har ikke multithreads men det har jeg heller ikke bruk for. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-08 19:58, steinih skrev:Hei! Er det noen her som vet om et bra TFP- program som åpner flere kanaler/threads til den samme fil en laster ned? Har hørt det skal finnes noe slikt et sted! Tror det skal fungere ca på samme måten som downloadacceleraot gjør! ps har testa BPFTP, Leech, Voyager, Crystal ++, men ingen av dem gjør det! Det eneste er Leech som laster alle filene du setter i kø samtidig!mvh steinih :smile: Hvorfor ikke bare bruke DAP (Download Accelarator) da ? Den funker bra mot ftp! Selv der det er snakk om brukernavn/passord. Nå er det jo ikke alle servere som støtter multithreads. Det blir jo bestemt av administrator'n på ftp-serveren. De fleste kommersielle har vel enablet dette, men langt fra alle private.... I DAP kan du selv sette hvor mange threads, sålangt serveren støtter det tilsvarende. Lenke til kommentar
Razul Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Dersom du veit plasseringa til fila, kan du jo bruke GetRight. Den kan åpne opptil 7 segmenter og laste disse ned fra samme eller forskjellige servere. Ellers er jeg litt begeistra for smartFTP. Den er gratis, nokså enkel å bruke, og har et veldig elegant brukergrensesnitt (samme som visual studio .NET). Dette kan ha flere servere oppe samtidig, men jeg veit ikke om det kan laste ned flere segmenter fra samme fil. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-11 05:27, wizkid skrev:Selv bruker jeg FlashFXP, har ikke multithreads men det har jeg heller ikke bruk for. jeg bruker selv flashfxp. Det jeg missliker med dette programmet er resume. Filene blir av og til ødelagte:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå