|FSK| Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hver gang jeg prøver å su'e meg, får jeg "Sorry." tilbake når jeg har tastet passordet (som jeg vet er riktig). Det begynner å bli litt slitsomt å ssh'e localhost som root, for så å gå til riktig directory hver gang jeg skal gjøre noe. Noen med tips til hvordan jeg kan løse problemet? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Er du medlem av gruppen som har lov til det? Tror gruppen du må være en del av heter "wheel". Endret 14. mai 2004 av anderlin Lenke til kommentar
dvj Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) har du en distro som krever at du er i gruppen wheel for å kunne kjøre su? forresten, litt overasket at du kan ssh'e som root edit: off var ikke rask nok Endret 14. mai 2004 av dvj Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 forresten, litt overasket at du kan ssh'e som root Pytt sann, mange slår det på. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 ssh'e som root _måtte_ jeg jo åpne for at det ikke gikk kjører slackware 8, så det er sagt. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 prøvde å legge meg i gruppen "wheel", men det hjalp ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå