Gå til innhold

Dilemma


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort ikveld. Valget består av Gainward FX 5900XT med eller uten "Golden Sample". Det er forsåvidt en hundrings det er snakk om, og jeg vet det ikke er mye for de fleste.

 

Jeg lurer egentlig hva dere synes om situasjonen og er GS virkelig verdt det?

 

 

 

Mvh

Rafael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste forskjellen på XT og Ultra versjonen er hastigheten på core og mem. Noen ganger kan du klokke fra XT til ultra. Jeg vil tro Golden Sample er et bedre kort og helt sikkert verdt 100-lappen om du skal klokke.

 

Ellers har jeg et 5900XT selv, men som det blir sagt, kanskje et 9800 Pro kort er et bedre kjøp?

 

Jeg vil ikke tro Ultra kortet er verdt prisen, men XT er ganske bra - pris/ytelse nivået er ikke så bra som på 9800 Pro, men vil du ha nVIDIA er 5900XT et ok kort.

 

_

johanf

Lenke til kommentar

Takk for innspillene. Jeg har dessverre bestemt for å kjøpe et kort med brikke som er laget av nVidia rett og slett fordi jeg har hatt radeon de siste årene, og for å gjøre en lang historie kort så virker det ikke lenger. Jeg er også en linuxbruker, der ATi ikke fyller kravene mine.

 

Jeg tror jeg satser på FX5900XT GS.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

PowerColor Radeon 9800SE 128MB, 256bit AGP, ATI 9800SE, DVI-I, TV-Out, Bulk

------

 

det er en driver. Catalyst 4.5 v6.14.10.6444

(including overclocking for 9000/9200/9600)

Softmodded Catalyst Package (includes Driver, Control Panel and WDM Capture Drivers)

 

 

fra her.http://softmod.ocfaq.com/download.php

Endret av kirjogra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...