Greenleaf Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Sitter her og skal sette opp emailen på min P900, også er DinTelefon.net selvfølgelig nede for øyeblikket Kan noen av dere gi meg GPRS-Data oppsettet for P900? Skal brukes til MSN og epost osv. Evt gi meg adressen til en annen side som har det. INFO: Jeg har telenor, og *@online.no epost-adresse. På forhånd takk for raske svar Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Var inne på Telenormobil , men så ut som den også var nede. Så her har du mitt oppsett til online.no (har p800, men burde gå på p900) lag ny meldingskonto på kontrollpanel, E-postkonto Her skriver du inn epostadressen din, forbindelsestype er POP3 ,Internett konto er foretrukket Innboks: brukernavn: her skriver du det som er foran @ Passord: Serveradresse for innkommende: mail.online.no Nedlasting: ingen restriksjoner Utboks: smtp.online.no Avansert: Port for utgående post: 25 Bruk mime koding: her haker du av Port for innkommende post :110 Hvis ikke du får det til med denne, gå inn påTelenor der ligger det automatiske innstillinger til GPRS,data,mms.. Lykke til ! Så nå at jeg ikke leste innlegget ditt godt nok. Men rådet er det samme Telenormobil.no Endret 14. mai 2004 av Gadgetelsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå