Lickmastr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei. Irriterer meg at når jeg skal brenne mp3cder til bilen eller stua, så må jeg leite gjennom 100vis av mapper... og så stemmer ikke filnavnet med det som står i playlista i winamp osv.. bruker nå nero til å brenne cder.. Det går jo an å brenne cder i winamp, men da blir det vanlige audio cd`er og ikkje mp3 cder..? Noen som har eg bra prog, add-on eller kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
ETE_Garn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg bruker Itunes. Det er bra, enkelt , og har et fint utseende! Der skal det gåand å brenne uten problem! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 søkefunksjonen til windows kan være veeeeldig grei i blant... og så får du sørge for å laste ned ting med ordntlie filnavn Lenke til kommentar
ETE_Garn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du kan laste det ned her: http://www.apple.com/itunes/download/ Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Får teste itunes søkefunksjonen e jo 3 ledd extra pr mp3. og når du skal brenne 150mp3er, så blir det MYE extra tull. men takk anyway Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 @Lickmastr: En mulighet er å lagre winamp playlisten din i m3u format og åpne den i Nero Express (velg at du vil lage en mp3 CD). Da slipper du letingen ihvertfall. Jeg bruker selv foobar2000 og ikke Winamp så jeg vet ikke om du kan finne en enkel måte å rename filene ut tra taggene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå