Gå til innhold

IDOL 2004

Hvem vinner idol-finalen  

107 stemmer

1. 1. Hvem vinner idol-finalen

• Margaret
      24
    • Kjartan
      83

Anbefalte innlegg

Weehee... Kjartan vant. Da kan vi kanskje få litt annen underholdning etter hvert? Må si at jeg er seriøst lei av Idol nå etter to sesonger. Vet at det sikkert bare er meg, programmet har jo av en eller annen grunn over en mill. seere! :scared:

Menmen, så lite som jeg har fulgt med, kanskje 40 min til sammen under hele sesongen, vil jeg si at det var greit at Kjartan vant. Hørte ham nemlig synge i 3 min. etter at han hadde vunnet. Weehee... :fun::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og Dr.X er saklig igjen...

(liker ikke idlol selv)

Jeg er alltid saklig, men liker å si min mening.

Hele saken med Idol er jo rett og slett penger. De lager ikke programmet for å generelt finne talenter, men for å tjene penger selv. Bare tenk hvor mye penger de har tjent på alle stemmene som har kommet inn. ~5Millioner bare i går ! /me HATER idol :angry:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

(liker ikke idlol selv)

Hele saken med Idol er jo rett og slett penger. De lager ikke programmet for å generelt finne talenter, men for å tjene penger selv. Bare tenk hvor mye penger de har tjent på alle stemmene som har kommet inn. ~5Millioner bare i går ! /me HATER idol :angry:

er ikke alt om penger da?

Lenke til kommentar

(liker ikke idlol selv)

er ikke alt om penger da?

Jo, dessverre. Kanskje derfor jeg ikke ser på TV :ermm:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Om vi skal drite oss ut på World Idol så er det nok bare å la Sandra komme videre.

Det hadde ihvertfall hvert fint om en med utseende vinner idol.....

Ellers tror jeg folk i verden tro alle i Norge enten har hockey eller har en tann på hver side av trynet.....

men jaja....

tviler på at vi vinner world id(iot)ol i år...

Lenke til kommentar
Om vi skal drite oss ut på World Idol så er det nok bare å la Sandra komme videre.

Ellers tror jeg folk i verden tro alle i Norge enten har hockey eller har en tann på hver side av trynet.....

men jaja....

Øh..

Det hadde vært fint om ei med fint utsenede vant Miss World, men ikke Idol.

Lenke til kommentar

men jaja....

Øh..

Det hadde vært fint om ei med fint utsenede vant Miss World, men ikke Idol.

Verden tror allerede at Jahn Teigen er norges musikk representant, så eg tror ikke det går an å synke lavere... kanskje hun "folkemusikk ER jo popmusikk" polka damen fra fjorårets idol!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...