Gå til innhold

IDOL 2004

Hvem vinner idol-finalen  

107 stemmer

1. 1. Hvem vinner idol-finalen

• Margaret
      24
    • Kjartan
      83

Anbefalte innlegg

Nå tar jeg forbehold, og lager den forhåpentligvis siste IDOL-tråden for 2004. :)

Her kan snakk om hvem dere tror skal vinne foregå, og diskutere etter finalen osv.

Nå er denne tråden lagd, og mao så behøver det ikke komme fjorten tråder i annet og søppel (og sikkert en som feilpostet i hovedkort, prosessor og minne også;)).

Personlig håper jeg Kjartan vinner! :)

Idol_Kjartan_139524a.jpg

Edit:

Jeg ser Dr.X sitt innlegg, og legger til at dere som ikke liker Idol kan holde dere langt unna tråden. Syns dere virkelig dere lager en god stemning i tråden med "Idol suger go 2 hell"? Tråden er ment for folk som syns IDOL er underholdende og morsomt. Ingenting annet. :mad:

Edit2:

Takk B|Real. :)

Var ikke meningen å forsøple, men syns det er mye bedre med EN tråd enn fjorten stykk planta rundt omkring på hele forumet. :) Fint det du gjorde. :)

Endret av d00fen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette ER den siste Idol-threaden. Resultater og slik kan dere diskutere HER og ikke andre stender er dere snill..ellers så må jeg komme med pisken min :ermm:

*shmack* img107.jpg Frykt pisken :)

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Hm. Klarer ikke folk å holde seg on-topic? Er det liksom "Kult" å disse en IDOL-tråd? Plz stay on topic dudes.. prøver bare å lage EN tråd så ikke det kommer fjorten stykk i tidsperioden 20 min etter programmet er ferrdi

Lenke til kommentar

Margaret synger faen meg så SURT ikveld at vinner hun er det ikke rettferdighet i verden, og det burde isåfall være bevist at Idol bare er en konkurranse som går på utseende og ikke talent.

Stemmen hennes skjelver på de lave tonene og er helt på jordet på de høye.

Lenke til kommentar
Margaret synger faen meg så SURT ikveld at vinner hun er det ikke rettferdighet i verden, og det burde isåfall være bevist at Idol bare er en konkurranse som går på utseende og ikke talent.

Stemmen hennes skjelver på de lave tonene og er helt på jordet på de høye.

Mener du med det utsagnet at hun er pen? Jeg syns IKKE det vaffal. Den sveisen der med heldekkende pannelugg og en liten sprekk i mellom? :ermm::scared::no:

Lenke til kommentar
Eg tror kjartan vinner. Margaret er trøndersk :/

trøndersk er drit kult da :thumbs: Har lyst til å lære meg trøndersk, må studere i tronheim tror jeg :thumbs:

Margaret var min favoritt fra den første gang jeg så henne i idol så jeg heier på henne :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...