zoogl Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Dette er komponentene jeg hadde: 20 GB HD CD brenner 32 ATI radeon 9100 og dette kjøpte jeg fra komplett: Abit KD7A Hovedkort for Socket A (DDR) Cooler Master AERO 7 Lite AMD Corsair Value S PC2700 DDR-DIMM 256MB AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz OEM Chenbro Gaming Box Black/Orange NÅ har jeg da satt sammen HELE PCen (følgte med 350W strømboks), alt er satt opp riktig etter boka. Det som skjer når jeg da endelig skal skru på PCen er at CPU vifta beveger seg så vidt, også stopper alt opp. Og hvis jeg igjen prøver å trykke på start knappen skjer det absolutt ingen ting... Hva kan være feil? Jeg tenkte jeg kunne bruke Hardware forumet før jeg sendte PCen inn til Komplett igjen? Mvh, Ulrik Berntsen. Endret 14. mai 2004 av Ullabulla^^ Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Høres ut som om det er noe feil med strømforsyningen Prøv med en annen strømforsyning Endret 14. mai 2004 av ViperGTS Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Høres ut som en gjordingsfeil. Sjekk at kretser og lignende ikke på NOE sted kommer borti skruer, kabinett eller lignende. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har du koblet startknappen til hovedkortet? på riktig plass? Har du koblet vifta på "CPUFAN1"? Hvor mange rpm skal vifta gå på? (Noen hovedkort vil ikke starte om den går på under 2500rpm) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bytt topic, ingen gidder å lese en topic med en slik tekst. Forklar problemet bedre i topic. Lenke til kommentar
zoogl Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har testa med 450W, funka ikke daheller. Kan det være at noe er defekt? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Leser du i det hele tatt det vi skriver til deg, utover det første svaret? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Bruker du avstandspinnene til hovedkortet? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Abit KD7A Hovedkort for Socket A (DDR) Dette var ett dårlig kjøp... Har hatt tilsvarende kort for ett år siden, bare problemer. Du kan prøve med en annen type minne (låne hos en kompis), og se om det skjer noe da. Hvis ikke, så vil jeg tro at det er feil på hovedkortet (ut fra det som skjedde med mitt kd7 kort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå