Gå til innhold

Billig 160GB hdd hos Elkjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, det ser slik ut. de må jo gjør ett eller annet. for de taper jo mye til de andre webshoppene. på komplett koster den samme hd'en 975kr. da har elkjøp en meget bra pris :thumbs: men, det gjelder bare og skaffe seg penger :(

Lenke til kommentar

Legg merke til at Elkjøp selger de disken i Retail-forpakning, dvs med ATA/133 kabel og festebraketter for å sette den i 5,25" brønn ...

Enten taper de penger, eller å så har de "lent" deg godt på en eller annen leverandør og pressa ut en meget god pris :)

Lenke til kommentar

Enkeltprodukter kan man jo få billig på elkjøp ja, egentlig bra at tilbudene er kun på internett, fordi rundt om i butikkene er det mange som egentlig ikke har noe peiling også da...

Men det varierer fra butikk til butikk da...

Men generelt er elkjøp laber på en god del ja

Man kan grøsse bare på tanken av at mange faktisk tror at elkjøp er en superbutikk

Ta f.eks utvalget av dvdspillere i internettbutikken til elkjøp er jo mer eller mindre tvilsom. Mange billige spillere, men kvaliteten er også like billig spør du meg...

For ikke å snakke om Hifianlegg- LOL

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg har kjøpt denne harddisken. Bestilte den på tirsdag, og fikk den i dag, Lørdag.

Frakt etc kom på 115 kroner, så totalt 914 for en 8MB 160GB harddisk er ikke ille !

Eneste jeg har å si negativt, er at det reklamertes for at det var et komplett kit med blant annet monteringsbrakett. Det var det ikke, men kabel, skruer, driver var med.

Alt i alt, fornøyd !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...