Gå til innhold

Kjøligste kabinett hos komplett

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe et Athlon64 system fra Komplett.no. Jeg tenkte ikke å bruke særlig mere enn 1000kr på kabinettet(Midi tower). Jeg er ikke opptatt av hvordan det ser ut, men vil ha et som er sø kjølig som mulig "out of the box"(kan kanskje kjøpe noen ekstra vifter om det er innebygd plass for det). Det bør helst følge med strømforsyning over 350W. Jeg har tenkt å sette tingene sammen selv, så har litt å si om det er lett å komme til.

Hvilket bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thermaltake har masse vifter :yes:

Edit: F.eks dette har 7 vifter :w00t:

Man kan faktisk lett tro det, men det er nok ikke så kaldt som man skal ha det til.

7 Vifter, jaok, men tror det fortsatt er litt varmt inni fordi kabinettet er så sinnsykt stort. Har akkurat det kabinettet selv, og jeg må si meg mer fornøyd med mitt Aero kabinett med 3 vifter, 2 bake, en i toppanelet.

Lenke til kommentar
Det bør helst følge med strømforsyning over 350W. Jeg har tenkt å sette tingene sammen selv, så har litt å si om det er lett å komme til.

Hvilket bør jeg velge?

Chenbro Gaming Box er absolutt å anbefale for deg! Årsaker?

1. Følger med høykvalitets PSU fra Fortron Source på 350W. Det er stillegående, og fungerer som "ekstra kabinettvifte" fordi det trekker luften innenfra og ut med en stor 120mm vifte.

2. Plass til 120mm kabinettvifte i bakkant. God innlufting foran, plass til 80mm, men neppe nødvendig. (Undertrykket de to 120mm viftene skaper, vil suge mye luft inn i kabinettet...) Støvfilter bak innluftings-grillen.

3. Meget lett å komme til, genial skinne-løsning.

4. Innenfor prisrammen du har spesifisert.

5. Et kult utseende!

Dersom du kjøper de riktige viftene her, får du et meget stillegående system. Du kan evt. stive av sidedørene med litt gaffa-tape, evt. klebe på noen tynne asfalt-dempematter. (0,5 cm.) Da får du et stillegående kabinett med høykvalitets strømforsyning, med skikkelig gjennomtrekk! ;)

Endret av hilram
Lenke til kommentar
Det bør helst følge med strømforsyning over 350W. Jeg har tenkt å sette tingene sammen selv, så har litt å si om det er lett å komme til.

Hvilket bør jeg velge?

Chenbro Gaming Box er absolutt å anbefale for deg! Årsaker?

1. Følger med høykvalitets PSU fra Fortron Source på 350W. Det er stillegående, og fungerer som "ekstra kabinettvifte" fordi det trekker luften innenfra og ut med en stor 120mm vifte.

Sikker på at det er en fortron/sourse?

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe Thermaltake Smart Fan2, der er det med kontroller slik at du kan sett opp farten når du trenger det og masse annet stasj. 17-48DB hvis jeg ikke tar helt feil ;) og 35-129m3/t.

Bruker en sånn selv og er veldig fornøyd, bruker ikke kontrolleren da jeg har viftestyring. Btw, det er ikke akkurat kontroller, motstand er vel mere rette ordet.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Thermaltake har masse vifter :yes:

Edit: F.eks dette har 7 vifter :w00t:

Vil nå ikka annbefale det kabinettet for det da men...

TT har faktisk ganske dårlig kjøling med tanke på at det er 7 vifter!

Hadde Chiftec før og det kjøte mye bedre enn TT selv om jeg brukte de gamle viftene mine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...