Valiariaribenn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har nå fått i hus nye disken min.. en WDC 200gb.. Når jeg setter den inni maskinen, så stiller jeg jumperen på disken inn på slave. Men på OCdisken, så skal jo jumperen stå på master w/ slave present.. men problemet er at jeg ikke har noen jumper til den disken! Den sitter ihvertfall ikke der den skal..! hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har du et gammelt HK, kan det hende du finner jumper der. Lenke til kommentar
Valiariaribenn Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Har ikke noe gammelt HK nei.. Hva skal jeg gjøre, folkens!? Skal på lan om noen timer!! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har ikke noe gammelt HK nei.. Hva skal jeg gjøre, folkens!? Skal på lan om noen timer!! Dra på den lokale datakjappa og kjøp en disk eller et hovedkort Lenke til kommentar
Valiariaribenn Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Kjøpe disk eller HK!? er det den eneste løsningen? Lodde? Det får ihvertfall ikke jeg til.. hva går det ut på da? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjøpe disk eller HK!? er det den eneste løsningen? Lodde? Det får ihvertfall ikke jeg til.. hva går det ut på da? Påenger er bare å få kontakt mellom de riktige pinnene. Finn en måte å koble dem sammen på. Lenke til kommentar
jostein_e Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du kan ta en liten kopperledning og kortslutte de to jumperne. Må være forsiktig at du ikke er borti noen andre pinner, eller så får du håpe at noen på LAN'et har noen ekstra. Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 lag det av sølvpapir ellr noe Lenke til kommentar
gspr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis du skal på LAN, er det i hvert fall ikke noe problem. Ring og be noen ta en jumper fra en gammel HD, CD-stasjon eller lignende. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Tror det skulle gå med en bitteliten binders... Men det lureste hadde kanskje vært å gått til noen kamerater/kjente og ta en jumper fra ett hk/hd som de har (hvis ikke du har noe selv) Lenke til kommentar
theBitz Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Prøve på miljøstasjon eller slikt.. der er det masse gammelt skrot.. Kan jo bare spørre i en databutikk da.. som oftes hjelper de deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå