Gå til innhold

"SILENT VIKING"

Jovi60

Anbefalte innlegg

Quote:

On 2002-04-10 14:32, Jovi60 skrev:

msh skriver:"Har 1,4ghz,pluss bra med kabinett kjøling.

Chieftec kabinett med tre kabinett vifter".

Jeg var liksom ute etter tempen på CPU'en hvis du kjører med SILENT VIKING kjøler!! Les OVERSKRIFTA mann!!

John

Å, så sur!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt vifta som utgjør viftedelen i Silent Viking, i et håp om å redusere støyen min nåværende CPU-vifte (Sanyo Denki) produserer. Selve kjøleren er en Swiftech MCX462.

Skal dette gå bra, eller er MCX462 avhengig av store mengder luft for adekvat kjøling av CPU (AMD T-bird 1GHz OCet til 1,5GHz)?

Lenke til kommentar

Ja,ja, da ser det ut som min temp er ganske bra da. Idle ligger ganske stabil på 45 grader! Må nok si at jeg er fornøyd med denne kjøleren ja. Den forrige hadde en idle temp på 55 grader + at den støyet mer OG var dyrere.

John

Lenke til kommentar

så rundt 44-45 grader idle er ikke dårlig?

jeg trodde "bra" ville være mindre?

jeg kjører Silent viking på en XP1800+ med Arctic silver 3 og en kabinett vifte som trekker luft ut av kabinettet bak, slik at vifta er nesten "level" med toppen på SV'en...men, blåser SV'en opp eller ned? det var vanskelig å finne ut :smile:

Lenke til kommentar

Fikk min Silent Viking i går. Endelig kan jeg høre summingen fra Harddiskene igjen :smile:

Eneste bakdelen med viften er at den er så stor at jeg måtte ta ut hovedkortet for i det hele tatt kunne montere den. (Aopen HX-08 Kabinett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...