Gå til innhold

Counter-strike - .dem

Anbefalte innlegg

:hmm::hmm::hmm: Etter jeg har recorda en .dem fil... hva gjør jeg så da??? er amøatør innen recording... skal lage movie ! ! ! jeg har prøvd og åpne fila i vidio maker og vidio mach! har det noe med instilliningene og gjøre??? :hmm:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Ler*

*kremt*

Sorry..

Det å lage en fragmovie (som blir bra) er sykt vanskelig egentlig, men jeg kan hjelpe deg med å komme igang.

Du åpner CS, åpner consol, skriver "viewdemo navnet-på-demoen"

Nå kommer filmen opp på skjermen, se igjennom den.

Når du kommer til et sted du vil ha med skriver du "Startmovie navnet-på-klippet 30"

Når det du ville ha med skriver du "endmovie"

Nå kan du gå i CStrike mappa, der finner du fra 200-5000 bilder (alt fra hvor langt klippet er)

Nå må du laste ned videomach for å sette sammen bilder til et klipp.

Les readme fila for å fortså hvordan, så kan du lese andre poster, det har vært mange av dem. ;)

Lenke til kommentar

en enklere metode for å ta opp er å skrive dette i console:

bind mouse1 "startmovie klippnavn 30fps"

bind mouse2 "endmovie"

da starter du klippet ved å trykke på VENSTRE muse-knapp. Du avlsutter klippet ved å trykke på HØYRE muse-knapp. Når du er ferdig må du huske å skrive:

bind mosue1 "+attack"

bind mouse2 "+attack2"

Lenke til kommentar
en enklere metode for å ta opp er å skrive dette i console:

bind mouse1 "startmovie klippnavn 30fps"

bind mouse2 "endmovie"

da starter du klippet ved å trykke på VENSTRE muse-knapp. Du avlsutter klippet ved å trykke på HØYRE muse-knapp. Når du er ferdig må du huske å skrive:

bind mosue1 "+attack"

bind mouse2 "+attack2"

ENKELT? :dribble:

Enkel metode er: Last ned fraps -> spill av demoen og record med fraps -> rediger filene som du laga med fraps med ett annet program som f.eks Vegas 4.0 ol...

En annen ting du kan gjøre er å SØKE først.. Det er maaaaaaange slike tråder fra før på dette forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...