Caliber Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Topic sier vel det meste. Har en kamerat som muligens selger en slik brikke, og lurer på hva som vil være en rimelig pris å selge denne for? bare seriøse forslag, orker ikke replies i duren: "jeg gir deg 1kr for den" Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Gir han en krone for den Neida. Men det kommer vel litt an på hvilke kjøpere som kommer over brikken. Mens noen sikkert ikke vil gå over 60% av nypris. Vil andre sikkert gå over nypris. Selv ville jeg betalt oppimot nypris hvis jeg hadde bruk for en slik brikke. Men det måtte ha være to brikker for at jeg skulle ha vært interessert. Edit: Gjorde posten litt mer sammenhengende Endret 14. mai 2004 av Veritas_ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 I følge prisguiden har databutikken.com Twinmos med Winbond 512MB PC3200 til 945kr. Jeg aner ikke om det er BH-5 men ta denne prisen som utgangspunkt. Tipper du får ca 80% av nypris. Dvs. rundt 750 kr. Legg den ut på bruktmarkedet så ser du om du får solgt den til den prisen eller ikke. Hvis ikke kan du sikkert velge å beholde den eller senke prisen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Takk for svar, selv om det jo dukket opp 1kr-forslag Fant nettopp ut at det var snakk om en CH-5 brikke i stedet, og da var den plutselig ikke like spennende nei... Mvh, Haakon Endret 14. mai 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) I følge prisguiden har databutikken.com Twinmos med Winbond 512MB PC3200 til 945kr. Jeg aner ikke om det er BH-5 men ta denne prisen som utgangspunkt. Tipper du får ca 80% av nypris. Dvs. rundt 750 kr. De har CH-5. Jeg ville ha gitt rundt 1 tusen for en sånn.(BH-5) Endret 14. mai 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå