Gå til innhold

Pris på 512mb pc3200 twinmos-brikke med BH-5...?

Anbefalte innlegg

Topic sier vel det meste. Har en kamerat som muligens selger en slik brikke, og lurer på hva som vil være en rimelig pris å selge denne for?

bare seriøse forslag, orker ikke replies i duren: "jeg gir deg 1kr for den" :)

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gir han en krone for den :green:

Neida. Men det kommer vel litt an på hvilke kjøpere som kommer over brikken. Mens noen sikkert ikke vil gå over 60% av nypris. Vil andre sikkert gå over nypris.

Selv ville jeg betalt oppimot nypris hvis jeg hadde bruk for en slik brikke. Men det måtte ha være to brikker for at jeg skulle ha vært interessert.

Edit: Gjorde posten litt mer sammenhengende :green:

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

I følge prisguiden har databutikken.com Twinmos med Winbond 512MB PC3200 til 945kr. Jeg aner ikke om det er BH-5 men ta denne prisen som utgangspunkt. Tipper du får ca 80% av nypris. Dvs. rundt 750 kr.

Legg den ut på bruktmarkedet så ser du om du får solgt den til den prisen eller ikke. Hvis ikke kan du sikkert velge å beholde den eller senke prisen.

Lenke til kommentar
I følge prisguiden har databutikken.com Twinmos med Winbond 512MB PC3200 til 945kr. Jeg aner ikke om det er BH-5 men ta denne prisen som utgangspunkt. Tipper du får ca 80% av nypris. Dvs. rundt 750 kr.

De har CH-5.

Jeg ville ha gitt rundt 1 tusen for en sånn.(BH-5)

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...