waffen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har tenkt å lage image av noen musikk DVD'er, men kom ikke helt på hvilket programm jeg skulle bruke for å lage imagene. Kan noen si meg navnene på noen bra programmer og hvor jeg kan laste dem ned? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hmm.. du kan jo prøve å søke på google etter winiso.. er ikke 100% sikker på at du kan lage iso med det.. men du kan jo altids sjekke p.s tror denne er noe feil postet Lenke til kommentar
waffen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg var ikke helt sikker hvor jeg ellers burde spør etter npoe slikt på forumet, men sorry hvis det er feil plassert. Skal prøve....har jo hele helget på meg... Lenke til kommentar
waffen Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Funket ikke helt som jeg ville med Clone DVD, men jeg fant UltraISO på nettet. Det funket veldig bra og enkelt.... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vil bare nevne det: Feilpost. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå