Fjelldal83 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei Jeg har tenkt å flashe mitt Sapphire 9600 pro kort til XT. Problemet mitt nå er at kjølinga som er på kortet nå er ikke god nok. For å løse dette problemet har jeg tenkt å kjøpe ny kjøling... Noen tips til hvilken kjøling jeg bør gå for ? Takk på forhånd -Christoffer- Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 hva med denne? har hørt at den er ganske bra Lenke til kommentar
TJ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg støtter Shade22's forslag. Jeg bruker denne kjøleren og Revoltec kjøleribber på minnet, på mitt Fireblade. Sjekk specsa mine, så ser du hvor godt denne kombinasjonen klokker Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg støtter Shade22's forslag. Jeg bruker denne kjøleren og Revoltec kjøleribber på minnet, på mitt Fireblade. Sjekk specsa mine, så ser du hvor godt denne kombinasjonen klokker Hehe 370 på minne er greit det ja ... men jeg kjørte 410 på minne !!! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Virker bra den. Billig også! Men har kikket litt på denne : http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2229 + vifte. Z Hvilken løsning er å anbefale ? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg bruker Zalman heatpipe med en 120mm vifte, og det kjøler svært godt! Se specsene mine for mer detaljer. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Denne er helt rå, men veldig dyr Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Det jeg er hovedsaklig ute etter er et kjølesystem som kjøler såpass bra at kortet mitt takler XT flashing. Klarer Arctic Cooling jobben ? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det jeg er hovedsaklig ute etter er et kjølesystem som kjøler såpass bra at kortet mitt takler XT flashing. Klarer Arctic Cooling jobben ? Det skal den gjøre ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå