Gå til innhold

Piratkopiering - Er det så ille?

Anbefalte innlegg

RIAA = Riches Inclined According to Arrogance

Genialt :)

Tyler Durden: It's only after you've lost everything that you're free to do anything.

Det er så utrolig genialt quote fra Fight Club :)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder argumentene til trådstarter, så holder de ikke helt. Musikk kan du høre på radioen/utesteder/webradio/gratis sample-tracks. Video kan du se trailers av, det meste av software har en 30 dager trial du kan laste ned.

De fleste digitale medier har man en mulighet til å teste før man kjøper uten å ty til P2P.

De 30 dagers trail greiene på program vare er jo langt fra nokk til at en privat bruker klarer og lære seg det så bra at han vil gå rett ut i jobb markede og drive med det for fult. Jeg mener fortsat at en får mere penger inn på det lange løp nå ungdomer begyner på warez programmer for morro skyld.

Mulig en kan høre på musikk andre steder, radio eg den slaks. Det er uansett ikke så lett og få høre den type musikk en vil teste om er bra da. Jeg hører ikke no på den liste topp driten som er på radioene, lite av den er for min smak. Uansett så kunne en vel klart og ta opp musikken fra radioen også, er det ulovlig? Hvis en kan det ser jeg ingen grunn til å ikke kunne laste det ned.

Video trailers har oftest de kuleste klippa i seg, og de gir langt fra noe godt grunnlag om filmen er vert å kjøpe. Jeg ser ofte filmer flere ganger om de er bra. Om de er bra så kjøper jeg de for å se de på DVD neste gang. Anmeldeleser er ikke altid til å stole på de heller. Det er mange filmer jeg ikke liker som får 6, og noen filmer jeg liker som får 2. Det er smak og behag.

Lenke til kommentar
Mulig en kan høre på musikk andre steder, radio eg den slaks. Det er uansett ikke så lett og få høre den type musikk en vil teste om er bra da. Jeg hører ikke no på den liste topp driten som er på radioene, lite av den er for min smak.

Det finnes webradioer for enhver smak... sjekk http://www.shoutcast.com/ for eksempel.

Jeg hører nesten konstant på forskjellige webradio'er akkurat for å slippe listetoppen alle "vanlige" radioer spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...