gspr Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 Nextgentel sine linjer fungerer så bra at jeg aldri har ringt deres support Jepp! De tok LANG tid for første å få igang linjen da jeg nettopp var tilknyttet, og snakket en del med support-folkene da. Ventetiden var LANG, men de var rimelig greie da jeg endelig kom frem. Etter linjen var klar, har jeg aldri hatt behov for å ringe dem igjen (1 og et halvt år nå) - SÅNN skal det være! Lenke til kommentar
all right Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 JA jeg tror supporten til NGT har forbedret seg! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2004 9. Overdragelse 9.1 Overdragelse fra kunden Kunden kan overføre abonnementet til ny abonnent ved å gi melding om dette via kundesider. Neste faktura vil da bli sendt til ny kunde. Overdragelsen kan finne sted etter NextGenTels godkjenning av ny kunde og fra neste fakturaperiode. Kunden er ansvarlig for abonnementet inntil ny kunde er registrert og godkjent av NextGenTel. Ved dødsfall, eller dersom kunden har flyttet fra husstanden og tidligere samboer/ektefelle skal overta abonnementet, kan overdragelse av abonnement dog finne sted uten omkostninger ved melding fra den som ønsker å overta abonnementet. Kunden er forpliktet av gjeldende vilkår inntil ny abonnent er registrert. I alle tilfeller er overdragelse betinget av NextGenTels godkjennelse. Overdragelse av abonnement kan ikke finne sted til ny adresse. Overdragelse av abonnement vil bli fakturert i henhold til vår prisliste. Personlige betingelser knyttet til abonnementet kan ikke overdras. MAO; har gammel kunde noe utestående så går ikke dette over på ny eier da han begynner å betale fra neste fakturaperiode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå