Sheldon C Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg gikk glipp av denne på Kino, og ser nå at den har lansering idag på Dvd. Noen som vil anbefale/fraråde meg å se denne filmen? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Jeg synes denne filmen var kjempebra!! Litt langtrukken kanskje, men absolutt en film som er kjekk å ha i hylla... Filmen er ikke bare en spesial effekt suppe, den er noe mer, klarer ikke forklare det... Endret 14. mai 2004 av alex503 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Høres fint ut. Har hatt den på "Thailand DVD" 1 1/2 måned elns. men ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Høres fint ut. Har hatt den på "Thailand DVD" 1 1/2 måned elns. men ikke sett den enda. Og poenget ditt var..? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Filmen bør absolutt sees! En av mine favoritter Anbefales definitivt fra min side Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Høres fint ut. Har hatt den på "Thailand DVD" 1 1/2 måned elns. men ikke sett den enda. Og poenget ditt var..? Like mye poeng som din post. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Nokså god film. Liker du epos flest, elsker du denne. Har du dårlig erfaring med filmer som Gladiatoren og Braveheart, som meg, tror jeg det er sjanse for at den havner ganske langt ned. Men for all del: jeg likte den rimelig bra, og kan vel anbefale den til folk flest, utenom sånne som meg. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Den filmen kommer på topp 10 (kanskje til og med topp 5) av alle de filmene jeg har sett! Har til og med sett den 2 ganger og det er ikke ofte jeg gjør når det gjelder filmere jeg har lastet ned! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 kjøpte den i går, digget den, ikke så rart i grunn for jeg elsker epos som braveheart og gladiatoren. man ikke nok med det jeg er veldig intrisert i japan, samurai sverd, ninja osv. har gått på ninjutsu Lenke til kommentar
insider Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Genial film ! bra slosssener.. Bør ses ! Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hmm liker ikke denne filmen selv i det hele tatt synes den er ett klassisk eksempel på hvor ute av tiden Hollywood pregissørene har begynnt å bli i det siste klisjé på klisjé på klisjé ... uff er lenge siden jeg har vært på kinofilm hvor hele salen brøler av latter av scener som regissøren nok ikke ville ha en latter-respons fra, men heller vill ha en "ooooOOooh"-respons istedet mye kule effekter ja, men der slutter det nok en klisjé-film uten noen som helt originalitet m.h.t story eller plot dette var Min Mening Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hmm liker ikke denne filmen selv i det hele tattsynes den er ett klassisk eksempel på hvor ute av tiden Hollywood pregissørene har begynnt å bli i det siste klisjé på klisjé på klisjé ... uff er lenge siden jeg har vært på kinofilm hvor hele salen brøler av latter av scener som regissøren nok ikke ville ha en latter-respons fra, men heller vill ha en "ooooOOooh"-respons istedet mye kule effekter ja, men der slutter det nok en klisjé-film uten noen som helt originalitet m.h.t story eller plot dette var Min Mening Hehe! Endelig en som har tatt til fornuft. Jeg også skjønner ikke at denne filmen har fått så vanvittig god kritikk og at de jeg har snakket med liker den så utrolig godt. For meg er filmen bare en middelmådig film. Et standard epos med slåssing med selvsagt en vri der handlingen foregår i Japan. Standard klisje film med standard dialog, ett eksempel: Emperor Meiji: Tell me how he died. Algren: I will tell you how he lived. Middelmådig film, grei underholdning er min konklusjon! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 En dårlig kopi av Braveheart. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 *sniff* Veldig bra film, spesielt på slutten (ikke kampen altså). Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Veldig bra film, ja. Er så interessant og tenke på at samuraiene i begynnelsen ble sett på som -onde- og lovbrytere, men når hovedrolleinnhaveren (Tom Cruise) ender opp med de, blir de med ett snille, og de som han først "var på lag med", er nå blitt onde. Litt komplisert, men dere som har sett filmen, skjønner det nok. Uansett, det vitner iallefall om at personene èn film følger, uansett hvor "onde" de er, er de du "heier" på. Noen andre som har tenkt over det? Jeg lurer inderlig på om hvis noen lagde en god krigsfilm fra andre verdenskrig, der vi fulgte nazistenes kamp mot de allierte, og du fikk oppleve samholdet mellom de tyske soldatene. Ville vi da heie på nazistene, ettersom filmen følger opp de? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Skal se den i dag. En kamerat har kjøpt den. Gleder meg i grunn litt, det er en stund siden jeg har sett Tom Cruise in action nå. Endret 16. mai 2004 av Hidden Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Jeg syns den var kjempebra men den varte ganske lenge, 3 timer elns. Så den på kino, var bra stiv i baken ass Men var verdt der Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har sett den ferdig nå. Den virket ikke lang i det hele tatt (men så satt vi i sofaen da.. hehe). Husker jeg har fått rimelig vondt i rauva etter et par lange filmer på kino ja. Historien er flott og diskret spesialeffekter sørger for at filmen virker ganske troverdig hele veien. Med unntak av en viss amerikaner som blir samurai på særdeles kort tid (med tanke på at de andre har brukt hele livet på det). Generelt er ihvertfall jeg veldig fornøyd med den, god underholdning! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 ikke så ille som fryktet, terningkast 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå