Griffin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hei Jeg har skaffet meg Medal of honor (orginal) og digger veldig å spille det over nett. Jeg benytter da Gamespy. Gamespy er oppgradert. Når jeg spilte før hadde jeg en ping på mellom 80 og 90, men nå starter jeg gjerne med mellom 170 og 230. Dette varer bare i noen minutter og så får jeg en ping på 999, noe som er skikkelig irriterende. Da lagger det så mye at jeg har en delay på 4 sek. Når jeg da går ut er hele internettlinja mi stagnert. Er det noen som har litt peil på hva som er galt, og/eller løsning på problemet? Mvh Griffin Lenke til kommentar
GOOSH Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg har oxo et lignende problem.Nor jeg spiller Cs på nett,kan jeg plutselig få SYK ping på ca 1000,eller jeg detter ut ev nettet.SURT :sad: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hvis dere merker forandringer er det greit, men hvis pingen deres er høy utenat dere merker noe er det sannsynlivis bare tull... Hvis dere merker forskjell... Der da ikke noe som tar hele linja?? Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-08 19:24, Griffin skrev:HeiJeg har skaffet meg Medal of honor (orginal) og digger veldig å spille det over nett. Jeg benytter da Gamespy. Gamespy er oppgradert. Når jeg spilte før hadde jeg en ping på mellom 80 og 90, men nå starter jeg gjerne med mellom 170 og 230. Dette varer bare i noen minutter og så får jeg en ping på 999, noe som er skikkelig irriterende. Da lagger det så mye at jeg har en delay på 4 sek. Når jeg da går ut er hele internettlinja mi stagnert.Er det noen som har litt peil på hva som er galt, og/eller løsning på problemet?Mvh Griffin Hmmm..Arcade eller 3D? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Arcade. Men problemet løste seg i går kveld da jeg kom på at jeg ikke har lagt inn driver til hovedkortet. Kom på at uten den driveren så er cd brenneren SVÆRT treg, så jeg la inn driveren og viola'. Har nettopp spilt det uten no lagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå