alexio Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Ja... Jeg har en AMD duron 1017 mHZ cpu, men jeg synes min cpu er veldig varm, i hvertfall med tanke på at jeg har en såpass bra vifte. Jeg har en zalman CNPS6000-Cu, og den er både god og dyr, men ikke på min cpu! Den koster 390 på microplex.no der ting som oftest er billige. Zalman vifta har sittet på en AMD Athlon xp 1600+ og holdt seg på rundt 40 der. På min nye Duron er temperaturen (etter et par runder flight sim og cs+ litt photoshop) på ca 50 grader! Dette til tross for at vifta står på fullt. Jeg føler selv at jeg har god kjøling ellers med 3 kab. vifter (enn zalman + 2 Enermax) og et godt og romslig Chieftec Dragon kab. Det har seg sånn at en kamerat (med duron 950 mHZ) kjører på 30-35 grader, med den drittvifta (synes jeg) en mindre bra, bråkete og stygg GLOBALWIN (CAN U BELIEVE IT?) Dette er naturligvis ikke så gøy :sad: og håper på noen tips! Alexio Lenke til kommentar
viranth Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Wow...50 grader? Dette er jo helt sykt! Pass på å ha en vannslange i nærheten, for den brenner snart opp! Fra spøk til revolver. 50 grader er IKKE varmt! Lenke til kommentar
alexio Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Ikke sånt ment, men i forhold til han kompisen som har 50mHz mindre og kjører 15 grader mindre. CPU'en er ikke overklokket... Uansett hva jeg gjør er det umulig å få CPU'en under 40 grader, 40 er det beste... For å få til dette kjører alle mine 4 kab. vifter på fullt + min zalman cpu-vifte... Alexio Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg foreslår at du tar de temperaturavlesningene med en klype salt...... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 må bare si meg enig med han med vannslangen, kanskje må du forsterke med et pulverapprat også? Kjører den ei uke på 95-105 C kan du få min sympati. Slutt å fore vifteprod. og webshopene med penger som du strengt talt hiver ut vinduet. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Pass på at vifta sitter ordentlig og ha på litt AS Lenke til kommentar
knut Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Siden den går på 1017 mhz er prosessoren klokket opp. Har du 1.85 v på den? isåfall er det iallefall ikke rart om den blir varmere. Også hvis du har et asus hovedkort pleier de å vise høyere temperaturer enn de andre produsentene. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 takker for den...men den er ikke klokket eller noen ting... Som ny fra produsenten, men klokket blir den, det kan jeg garantere, jeg skal blodklokke den! (med et blodig blikk på skjermen...!) Alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå