Portalol Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) med hva jeg skal ha..... Her er kriteriene Budsjett: helst ikke mer en 12000 Hardisk: ikke mindre enn 160GB Skjermkort: finn et nice som passer til pris Mus: MX 510 tror jeg, hvis dere er imot den si ifra Tastatur: Standard (svart) Prosessor: AMD 64 RAM: PC +3000 eller mer DvD brenner (ikke det dyreste du finner da ) Vannkjøling (til chipset, cpu, og gpu) HK: må ha 5.1 lyd (minst) GBlan og sånt som er nyttig KAbinett: Miditower, good looking Headset: surround headset det skulle (håper jeg) være alt, hvis noe mangler, bare sleng inn det og Endret 14. mai 2004 av AmmO Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Feilpostet! Prøv Hjelp, jeg skal ha ny PC. Det er det sikkert mer hjelp å få. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Feilpostet!Prøv Hjelp, jeg skal ha ny PC. Det er det sikkert mer hjelp å få. han skal sikekrt ha pc til overklokking skjermkort: ta det som blir i rest.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå