Jørgen Sørheim Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 They tookR Joobs! drtkrjbs!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg synes det er litt sånn som Friends: At man MÅ le, selv om man ikke synes det er særlig morsomt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg synes det er litt sånn som Friends: At man MÅ le, selv om man ikke synes det er særlig morsomt. det er akkurat det det ikke er. South Park er noe av den mest intelligente humoren som finst, spør du meg ørti ganger bedre enn friends! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg synes det er litt sånn som Friends: At man MÅ le, selv om man ikke synes det er særlig morsomt. hmm merkelig at du syns det. Skjer det noe morsomt så ler jeg, skjer det ikke noe morsomt så ler jeg ikke. Enkelt Og det enkle er ofte det beste Men det er nå bare merkelige meg da. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 South Park er et av de ytterst få programmene som kan få meg til å skrattle når jeg er helt alene (merkelig fenomen, btw...). Det er også et av de (det?) desidert beste satiriske programmene jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
moray Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Må si det tok litt tid før jeg begynte å like det, mye pga. det visuelle.. Etter å ha sett litt på det fant jeg ut at det var kjempemorsomt! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 South Park har både originalitet og en sarkastisk humor en må lete lenge etter. Tror gutta bak serien er langt fra rett naglet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå