Windoge Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva synes dere om South Park? Noen hater det, andre bare elsker det. Personelig har jeg sett alle 8 sesongene, og vi har sesong 9 i Oktober. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 /me elsker det. (og forresten, det er den andre halvdelen av S8 som kommer i oktober, ikke S9. De sendte de første syv episodene nå, og resten kommer altså i oktober.) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Morsom serie! Ikke tvil, men det er litt slitsomt også for den som faktisk heter Kenny - dvs meg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 og forresten, det er den andre halvdelen av S8 som kommer i oktober, ikke S9.De sendte de første syv episodene nå, og resten kommer altså i oktober.) Da så! Trodde det var ny sesong. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 South park er ikke så kult da, blir litt lam humor på en måte... eller så er det jeg som har lam humor... Men noe av det er veldig bra... for eksempel når djevelen og saddam holder på i helvette... Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er litt opp og ned synes jeg, noen episoder er sinnsykt morsomme, andre har litt lame humor som nevnt over. Men digger stort sett serien uansett, Cartman forever! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 De siste sesongene, 7 og 8 er utrolig geniale. Mye bedre enn de første sesongene. Jeg elsker samfunnskritikken og måten de latterliggjør mange sider av den amerikanske kulturen. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er meget bra. Skrev forresten særemne om det i 3 på vgs. Mens andre måtte lese 3 skjønnlitterære bøker så måtte jeg se 6 episoder og skrive referat, analyse +++. Kan takke SouthPark for en lett 5´er i Norsk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Man må liksom ha en egen slags humør for at South Park skal bli morro Har man ikke den humoren så er det ikke noe morro heller vil jeg tro. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Likte filmen, er ikke så sikker på serien, har sett noen teite episoder... Men filmen er absolutt fin for de som har sånn humor, nemlig meg Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Har aldrig likt south park, syens det er rett å slett tåpelig. liksom ikke min humor. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Greit nok, men 3rd rock from the sun er mye bedre Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 South Park er kjempemoro. Mye genial komedie der. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Synes det er tåpelig serie.Spesielt at Kenny dør i hver episoden.Helt dumt etter min mening. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Liker southpark veldig bra, men sesong 6 synes jeg rett og slett var ræva. Mest på grunn av at kenny ikke var med. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Likte filmen, er ikke så sikker på serien, har sett noen teite episoder... Men filmen er absolutt fin for de som har sånn humor, nemlig meg Litt smak og behag det der, jeg mener serien er bedre enn filmen. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 South Park er fett nok det, mye syke greier som skjer. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Likte filmen, er ikke så sikker på serien, har sett noen teite episoder... Men filmen er absolutt fin for de som har sånn humor, nemlig meg Litt smak og behag det der, jeg mener serien er bedre enn filmen. enig, serien var state of the art! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 They tookR Joobs! drtkrjbs!! (internt med de som er oppdaterte SP fans) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå