roolf Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har en av de første AMD Athlon CPUene som kom på markedet, en 500MHz slot A prosessor, dvs. av den gamle avlange typen på ca 10 cm som likner på en PIII. CPU-vifta på denne bråker en del og jeg ønsker å bytte den. Jeg finner ikke kjølere for slot A, og lurer på om slike avlange slot-vifter til PIII vil kunne passe. Ser at noen butikker ennå selger slike. På forhånd takk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Hva med å kjøpe en (eller flere) vifter fra f.eks Microplex og ta vekk den gamle viften og sette de nye på kjøleren?? Edit: Tror de selger Slot A-kjølere på microplex (sjekk i kjøler-kategorien) Endret 14. mai 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Jo jeg har tenkt på å bytte viften(e) med noe som er stille, men tenkte at dersom en Slot1-vifte funktet så ble det trolig både billigere og enklere. Ribba på den gamle kjøleren ser litt liten ut og er i tillegg innkapslet - av alle ting. Prosessoren skal brukes i en HTPC, så stillhet er et poeng. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva med denne kjøleren?? (Den eneste jeg kunne finne) Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 Jo ser at det er en kjøler til celeron. Det ligner på en slik jeg er ute etter, men jeg er ikke helt sikker på om den passer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hei. Jeg har en slot A kjøler som ikke er brukt, du kan godt kjøpe den, men jeg har brukt vifta i en annen pc. to bilder av Kjøleren finner du her Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jo ser at det er en kjøler til celeron. Det ligner på en slik jeg er ute etter, men jeg er ikke helt sikker på om den passer. Noen som vet? Hvis du ser i margen så står det: "SlotA/Slot1" (AMD har SlotA og Celeron har Slot1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå