Gå til innhold

HD er borte!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg skrudde på pcen i dag var den ene HDen borte.. Hvorfor ble den plutselig borte når man finner den i bios og legg til fjærne programvare?

Kanskje noen har stjålet den, eller kanskje den ligger under senga di? Hva med å lete litt sjøl? Men jeg skal være enig i at det er litt mystisk at den dukker opp som en enhet i BIOS når den er borte. Se godt etter om den ikke sitter i likevel, pleier å sitte omtrent ved diskettstasjonen.

Lenke til kommentar

Den sitter i maskinen! Det er det INGEN tvil om! Hden ble sporløst borte og akuratt det samme skjedde med cdromen i går. Den finner den i bios mens i windows er den borte.

Det må være et virus eller noe. Har installert norton antivirus og den fant ingen virus. Hva er dette for noe tull?

Lenke til kommentar

Ehh...skjønner ingenting her.....

Du startet opp maskinen ser at BIOS finner HD'en. Så langt er alt klart. Men hvordan du klarer å se den i Legg til/fjern programvare er meg et mysterium?!

Har du WinXP så kan du sjekke i admin tools/disk managment. Der vil den sikkert være listet opp. Så kan du komme tilbake med hva som står der.

Lykke til !

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...