Rassi Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 musa mi flipper hver gang jeg starte eller restarter pcen. den står helt i ro i log inn screenen. jeg må deretter trykke manuelt på restart knappen og restarte pcen før den funker igjen. noen som kan hjelpe?? først trodde jeg det var spyware eller noe lignende, men etter å fjernet alt med spybot/ad-aware var problemet enda der. jeg kjørte par antivirus tester med forskjellige program, er enda problemet der. noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Prøv å installere driverne eller programvaren til musen på nytt! Kan muligens hjelpe! Hvilken mus er det snakk om foresten? Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 det er en dexx mus som er kjøpt på clas olsen. jeg bruker de vanlige driverne fra windows xp. det har aldri vært sånn før. det skjedde for ca. en uke siden. Lenke til kommentar
Rassi Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 jeg har prøvd å instalere driverne på nytt, men problemet oppstår enda. prøvde å skifte mus me søsteren min, men det musa flipper enda. noen andre som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå