wil Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg lurer på hvordan kan jeg få til at hvis jeg laster ned en stor fil, så skal jeg ta en pause eller slå av maskinen, hva skal jeg gjøre og hvilken Internett Brower skal jeg bruke. er det noen som vet hvordan dette gjøres. [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-04-08 19:17 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Quote: wil skrev (2002-04-08 19:16):Jeg lurer på hvordan kan jeg få til at hvis jeg laster ned en stor fil, så skal jeg ta en pause eller slå av maskinen, hva skal jeg gjøre og hvilken Internett Brower skal jeg bruke. er det noen som vet hvordan dette gjøres. [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-04-08 19:17 ] Du kan bruke download manager eller.no Hvis du har winXp så kan du bruke Hibernate og slå av maskinen din. Lenke til kommentar
Curtis Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg bruker GetRight. http://www.getright.com/ Det kan stilles inn slik at maskinen slår seg av når nedlastingen er ferdig. Eller du kan ta en pause, og fortsette der du slapp siden en gang. Om det var noe slik du mente med spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Opera 6 har denne funksjonen innebygget.... :smile: Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Opera har også downlod manager tror det er get right sin patent Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 hvordan finner jeg den funskjonen, jeg har ikke hunnet den [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-04-09 18:38 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Ctrl + Alt + T (Vindu | Spesielt | Overføringer) Høyreklikk på filen du skal resume og velg "fortsett" (eller hva det nå enn står). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 i download-vinduet klikker du simpelthen på filen som du holder på å laste ned og trykker på noe slikt som 'fortsett nedlasting' eller .no Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 GetRight eller Opera 6.0 funker utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå