Edstro Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei lurte på om noen har tips om et gratis programm så eg kan bruke til og styre den andre maskinen min i huset. Bege pcene kjører win2000. Noen tips?? Lenke til kommentar
yrjar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du kan jo prøve dette: http://www.tightvnc.com/ Lykke til ... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 RAdmin er det beste etter min mening. Jeg har prøvd det og RealVNC Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hmm... Er ikke Remote Desktop intregrert med Win2000, eller følger det kun med WinXP ? Isåfall så er XP-RemoteDesktop helt genialt ! =) Lenke til kommentar
all right Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 hva heter Remote Desktop i den norske windows XP??? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 "Tilkobling til Eksternt Skrivebord" Start -> kjør -> mstsc.exe Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Remote Desktop følger bare med i Windows XP PRO. men du kan bruke hvilken som helst Windows for å koble deg opp mot en annen pc, men den maskina som skal styres må ha XP PRO. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Remote Desktop følger bare med i Windows XP PRO. men du kan bruke hvilken som helst Windows for å koble deg opp mot en annen pc, men den maskina som skal styres må ha XP PRO. Hvilket program må man bruke for å koble seg opp til XPpro-maskia da - hvis man ikke har RDT på f.ekd WinHome eller Win2k Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Remote Desktop følger bare med i Windows XP PRO. men du kan bruke hvilken som helst Windows for å koble deg opp mot en annen pc, men den maskina som skal styres må ha XP PRO. Hvilket program må man bruke for å koble seg opp til XPpro-maskia da - hvis man ikke har RDT på f.ekd WinHome eller Win2k Da bare laster man den ned her! RDC Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Takk for hjelpen alle samen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå