Gå til innhold

Nye screenshots av STALKER+Video frå E3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så akkurat en 161mb E3 presentasjon med ironsights, AI, noen min med dx9 rendereren(wow!), anomalies, trading av våpen/ammo osv. litt ræva kvalitet på videoen, men spillet ser helt utrolig ut :D

link til videoen!

desse bilda er ganske gamle :roll:

Lenke til kommentar
her et sted http://www.hardwired.hu/

håper videoen kommer ut i bedre kvalitet

takker

det vert sikkert gitt ut mange nye stalker videoar med bra kvalitet etter e3. alle dei som har komt til no er det dårleg kvalitet på :(

edit: dette var ein "gamal" film, hadde sett den mange ganger før

Endret av ttt
Lenke til kommentar
så akkurat en 161mb E3 presentasjon med ironsights, AI, noen min med dx9 rendereren(wow!), anomalies, trading av våpen/ammo osv. litt ræva kvalitet på videoen, men spillet ser helt utrolig ut  :D

link til videoen!

Vart ikkje bildene gitt ut i går då?

Eg har aldri sett dei 15 første bildene på gamer.no

På alle nettsidene eg har vore inne på, der bildene er stod det 13/5, alltså i går.

Endret av Zernick
Lenke til kommentar
så akkurat en 161mb E3 presentasjon med ironsights, AI, noen min med dx9 rendereren(wow!), anomalies, trading av våpen/ammo osv. litt ræva kvalitet på videoen, men spillet ser helt utrolig ut  :D

link til videoen!

På alle nettsidene eg har vore inne på, der bildene er stod det 13/5, alltså i går.

skal du holde deg oppdatert på stalker vil jeg anbefale å følge med på denne siden. ingen er bedre på stalker enn denne :yes:

http://stalker.gamesfire.de/en/index.php?site=news.php

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

dei er nye her på gamer, men gamle ute i den store stalker verda. her vert og directx9 versjonen vist på nokre av bilda.

Lenke til kommentar
HOLY SHITTTTT!!!

det ser jo ut some VIRKELIGHET!!!  :dribble:

det er virkelegheit :p vist du ser på bildet før, så er det bildet frå spelet på den samme plassen.

Oh lol :p

samanlikn bilda:

in-game

real life

den einaste grunnen til at dei ikkje er 100% identiske, er fordi det ikkje ville ha vert like artig å spele det då.

Trur dei aldri hadde fått det 100 % identiske, men det er veldig bra grafikk

Lenke til kommentar
HOLY SHITTTTT!!!

det ser jo ut some VIRKELIGHET!!!  :dribble:

det er virkelegheit :p vist du ser på bildet før, så er det bildet frå spelet på den samme plassen.

Oh lol :p

samanlikn bilda:

in-game

real life

den einaste grunnen til at dei ikkje er 100% identiske, er fordi det ikkje ville ha vert like artig å spele det då.

hehe, ble skikkelig paff når han sa at det bildet var fra spillet! Men kanskje om noen år så er spill sånn.. Gleder meg til Stalker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...