Gå til innhold

Nytt Zelda på vei!

runela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vet jeg ikke , men syntes all onskapen skal forsvinne når du tar ''kilden''(altså ganondorf)

Og at det er en liten bit etter at du har ''runna'' det som at du kunne gå litt rundt uten all onskapen og se osv, så går du til f.eks Temple of time og du vil bli liten igjen og du kan gjøre det om igjen...(eller en annen løsning på det siste ?)

Jaja.. Jeg likte slutten jeg :) Behøver ikke å forandre på den.. Eneste hadde vel vært å vandret rundt for å se hvordan dagliglivet vendte tilbake til det normale, og folk begynte å bygge opp byen osv :)

Men var det ikke slik at Link ikke ville bli barn igjen? At han ufrivelig ble sendt tilbake igjennom tia? Leeeenge siden jeg har spilt det nu.

Når dette spillet kommer så kommer jeg nok seriøst til å skaffe meg en GC.. Om så BARE for å kunne spille dette spillet ;) (Eier en N64 av samme grunn)

Lenke til kommentar

Lurer på hva dette spillet får i tester overall? :p Må jo få 97% for å slå OoT, det er SYKT! :ohmy:

Ahh, nå skal jeg f*** meg spille Zelda: OoT Master Quest! :dribble:

Men syntes det var mye vanskeligere enn det vanelige :p SKal nok få det til da, men Dodongo's carvern eller hva det heter. Vanskelig :devil:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

OMG som jeg digga Ocarina of Time til N64... å fy flate, tror jeg skal begynne å spille det igjen, det var kongekult!!

Skulle ønske det nye var på pc og...

edit: oj det ligna jo litt! lydene var mye de samme ihvertfall... kongegrafikk!

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...