Gå til innhold

Nytt Zelda på vei!

runela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal innrømme at jeg ikke har spilt WW, men jeg LIKER konsekvent ikke grafikken, og tviler på at jeg ville ha likt den selv om jeg hadde begynt å spille det. Gameplayet skal jeg ikke uttale meg om..

Øy! Du får ikke klage på grafikken til WW uten at du har spilt spillet. :mad: Det er to vidt forskjellige ting å se på og å spille det.

Men ja, det neste blir urkonge :p

EDIT: får ikke understreket det nok :roll:

Et spill kan vel være bra selv om grafikken er bedriten? Tidenes beste spill har jo ubrukelig grafikk. (FFVII)

Tviler ikke på at jeg ville likt spillet, men som jeg sier, så blir nok gleden mindre pga irretasjon over grafikken.. Beklager, men sånn er jeg;) Jeg fikk inntrykket av at historien var litt vel childish også jeg? Er dette korrekt?

Lenke til kommentar

Man kan ikke si at grafikken i WW er bedriten, grafikken og detaljene i WW er helt fenomeale. Det er sykt detaljert og god grafkk, og call shadingen på figurene i spillet gir bare spillet en ny vri. De som sier at grafikken i WW er bedriten har aldri spilt det, og kan ikke uttale seg.

Lenke til kommentar
Man kan ikke si at grafikken i WW er bedriten, grafikken og detaljene i WW er helt fenomeale. Det er sykt detaljert og god grafkk, og call shadingen på figurene i spillet gir bare spillet en ny vri. De som sier at grafikken i WW er bedriten har aldri spilt det, og kan ikke uttale seg.

Håper du ikke sikter til meg her, siden jeg aldri har uttalt at grafikken er bedriten.. (Har jeg det, så vil jeg skylle på et svakt øyeblikk, og tar det umiddelbart tilbake ;) ) Alt jeg sier er at JEG ikke liker Cell-Shade-ing, og at dette for MEG vil muligens ødelegge litt av spillopplevelsen..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Tviler ikke på at jeg ville likt spillet, men som jeg sier, så blir nok gleden mindre pga irretasjon over grafikken.. Beklager, men sånn er jeg;) Jeg fikk inntrykket av at historien var litt vel childish også jeg? Er dette korrekt?

Story'en er ikke så veldig barnslig. Den er langt mer voksen enn f.eks Beyond Good & Evil, som ser litt mer voksent ut, men er helt totalt Disney. Det er ganske mye humor i Zelda story'en, og et par fine twister. Også en del "in-jokes" for de eldre spillerne. Funker kanskje ikke på tenåringer som lengter etter å bli voksne, men på oss litt eldre er det mye å le av der. Ikke en genial story, men mer enn god nok.

Lenke til kommentar

Jeg skal innrømme at jeg ikke har spilt WW, men jeg LIKER konsekvent ikke grafikken, og tviler på at jeg ville ha likt den selv om jeg hadde begynt å spille det. Gameplayet skal jeg ikke uttale meg om..

Øy! Du får ikke klage på grafikken til WW uten at du har spilt spillet. :mad: Det er to vidt forskjellige ting å se på og å spille det.

Men ja, det neste blir urkonge :p

EDIT: får ikke understreket det nok :roll:

Et spill kan vel være bra selv om grafikken er bedriten? Tidenes beste spill har jo ubrukelig grafikk. (FFVII)

JA det er det, Og jeg liker heller ikke grafikken har spillt det og har ''runna'' det men liker forsatt ikke grafikken

Det nye Zelda blir bra hvis det er tilbake i mere likt ocerina of time :love:

hyrule :love:

Det er det mest geniale steded i verden (hvis det hadde vert noe sted)

Noen skulle foresten byggd stedet ?

som en park liksom nintendo park så kunne alt av annet spill vært inne i steder (som hyrule castle)

håper du kan være på markede i voksen alder uten at det er ''monster'' der

Det er forresten noe jeg irriterer meg over på Ocerina of time at ikke alt kan komme tilbake til normalt etter at du har Drept ganondorf\ganon

:cry:

Lenke til kommentar
Jeg syntes du skulle kunne vært Voksen etter at du hadde tatt ganondorf og at hyrule castle skulle blitt fiksa og folka skulle kommet tilbake til Markede

Nå ble jeg forvirret..

Altså: Du skulle forbli voksen, men ting skulle gå tilbake til slik de var? Det ser ut som en selvmotsigelse synes jeg..

Lenge siden jeg har spilt Zelda nå, men såvidt jeg husker så gikk faktisk ting tilbake slik de var.. Altså slik ting var ISTARTEN av spillet..

Du ville bare at så fort Ganon/dorf var bekjempet skulle Huryle castle og alt bli bra igjen? Må du huske at fra Link er liten til han blir voksen så går det en del tid, som Ganon har brugt til å spre sin ondskap. Dette er ikke noe som skjer pluteslig.

Link blir jo lagt i dvale gjør han ikke?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke , men syntes all onskapen skal forsvinne når du tar ''kilden''(altså ganondorf)

Og at det er en liten bit etter at du har ''runna'' det som at du kunne gå litt rundt uten all onskapen og se osv, så går du til f.eks Temple of time og du vil bli liten igjen og du kan gjøre det om igjen...(eller en annen løsning på det siste ?)

Lenke til kommentar

Dette er bare sinsykt. En av de største grunnene jeg har for å kjøpe GC.

Lurer litt på storyen til dette spillet. Blir det en "Oppfølger" fra Ocarina of time eller blir det en dårlig erstater som "Majoras mask"?

Håper det blir en oppfølger til Ocarina of time. Ganondorf kommer tilbake (har har jo fremdeles den tredhe triforcen(of power)) så det håper jeg.

Grafikken ser jo bare digg ut. Meget bra. Gleder meg vilt til det kommer. Når det kommer finner du meg fremest i køen på elkjøp etter gamecube og det nye Zelda spillet ;)

Lenke til kommentar
:yes:

jepp det er oppfølger av Ocerina tenker jeg eller så er den en slaks Ny serie i hyrule det er samma landet som Ocerina of time ettersom det jeg har forstått

Da skal jeg ha det, uansett hvor slanken en konto jeg har, gamecube og zelda må man ha :p

Har sett en del screens fra spillet nå, 10 stk for å være eksakt, samt venter jeg på en 18 Mbs videosnutt skal lastes ned fra nette, på ISDN linja mi.

Håper de klarer å holde på den samme stemningen som Ocarina of time gjorde, og får frem den samme spenningen som Zelda, ocarina of time klarte. Digger bare OoT, spiller det mye den dag i dag. Er ingen spill som kommer i nærheten. Spiller somregel hele hele OoT i ett strekk, så bruker da toppen 1 dag :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...