Wyldelife Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 åja? åja hva da?? Jeg kjøpte GC med mario i huet men så kom jeg på Zelda da jeg spillte zelda1 og 2 i dag. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Blir et langt år dette. Klarer ikke å vente Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jaja men jeg synes det er litt teit også fordi han tok en sjangse med det forige spillet Wind Waker med å skifte grafikk . Mange ble dritt sure osv , men spilet ble en stor suksess med nydlig grafikk og gameplay. Det at han player safe nå med å lage vanlig grafikk osv gjør meg litt irritert. Men som sagt det ser nydlig ut dette spillet og jeg gleder meg fordet Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg likte så apsolutt ikke grafikken på wind waker.. Synes dette gav Zelda et ALT for barnslig preg.. Men det nye ser helt konge ut, og vil være også eneste grunn til at jeg invisterer i en gamecube Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvis jeg nå imorgen stikker til en butikk og kjøper GC, er det sånn at jeg kan få med alle de Zelda spillene da ? Lenke til kommentar
runela Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hvis jeg nå imorgen stikker til en butikk og kjøper GC, er det sånn at jeg kan få med alle de Zelda spillene da ? Ja vis du kjøper en pakke som har alle de spillene som er utgitt ja (det for gc og Zelda-oot og bonusmatriale)... men dette spillet som vi snakker om her kommer ikke ut for slutten av neste år Endret 22. juni 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
runela Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Blir et langt år dette. Klarer ikke å vente samme her Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja vis du kjøper en pakke som har alle de spillene som er utgitt ja... men dette spillet som vi snakker om her kommer ikke ut for slutten av neste år Hehe, I know Mye koster denne pakken da ? Lenke til kommentar
runela Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Hehe, I know Mye koster denne pakken da ? http://no.gamesmix.com/cds/showpage.asp?no...roduct_readmore På gamesmix koster den 1295kr.... Vis du skal kjøpe den i butikken kan den nok bli litt dyrere Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Herregud! har en "venn" som sier at det grafikken på Wind Waker er "barnselig" går det and og si noe sånn! Blir så iritert! den er no nydelig! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 795,- på Elkjøp med Zelda bonusdisc som inkluderer: The Legend Of Zelda (NES) The Legend Of Zelda 2: Link's Adventure (NES) The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time (N64) The Legend Of Zelda: Majora's Mask (N64) The Legend Of Zelda: Wind Waker demo (GCN) og noen filmer.. En ting jeg er VELDIG irritert over er at de ikke har med Zelda 3 på den bonusdiscen! Må_kjøpe_Gamecube! Da mangler jeg 300,-. Noen som kan sende meg penger? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Herregud! har en "venn" som sier at det grafikken på Wind Waker er "barnselig" går det and og si noe sånn! Blir så iritert! den er no nydelig! Med det tegneserie preget cell-chadeinga gir, så SER det barnslig og Barnetv aktig ut.. Det er ikke noe å si noe på.. Personlig synes jeg ikke dette passer til Zelda.. Det skal være mer mørkt og skummelt Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Vil ikke si at Zelda er spesielt skummelt da... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Dere som mener at cell shading-grafikken som brukes i Wind Waker ødelegger spillet, kan ikke ha spilt det noe særlig. Jeg likte heller ikke grafikken til å begynne med, syns Link så litt 'mongo' ut med stort hode. Grafikken minner om tegnefilm, men er det ikke befriende ikke å kunne telle polygonene fordi de ikke er så tydelige lenger? Jeg hadde ikke hatt noe imot at neste Zelda-spill brukte cell-shading, men for all del, det som Nintendo har vist fram ser absolutt ikke dårlig ut. Men etter å ha spilt Wind Waker en stund så digger dere grafikken og gameplayet. Jeg er iallefall ikke i tvil om hvilket Zelda-spill som er det beste til nå. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Ja, grafikken til WW er jo super, og gameplayet like så Men det ble liksom ikke dystert nok, mener cel shadinga (og grafikken generelt) har mye av skylda for dette. Vi (hvertfall jeg) vet jo at grafikken på det nye er helt super Får bare håpe gameplayet blir like så Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vil ikke si at Zelda er spesielt skummelt da... Ikke skummelt skummelt, meg vil vel si at det legges opp til det ved skjelleter som kommer opp av bakken osv.. Det spiller på litt dyster stemning.. Jeg skal innrømme at jeg ikke har spilt WW, men jeg LIKER konsekvent ikke grafikken, og tviler på at jeg ville ha likt den selv om jeg hadde begynt å spille det. Gameplayet skal jeg ikke uttale meg om.. Tror neste Zelda blir helt urkonge! Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Jeg skal innrømme at jeg ikke har spilt WW, men jeg LIKER konsekvent ikke grafikken, og tviler på at jeg ville ha likt den selv om jeg hadde begynt å spille det. Gameplayet skal jeg ikke uttale meg om.. Øy! Du får ikke klage på grafikken til WW uten at du har spilt spillet. Det er to vidt forskjellige ting å se på og å spille det. Men ja, det neste blir urkonge EDIT: får ikke understreket det nok Endret 23. juni 2004 av wannabe nerd Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 At zelda 3 ikke fulgte med på bonusdisken har jo med at spillet er utgitt på GBA. Og hvis bonus disken hadde alle spillene så ville kanskje ikke folk kjøpt gba a link to the past. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Zelda - A Link To The Past kom først til SNES, senere til GBA. Må forresten opplyse folk om at GBC/GBA-Zelda-spillene Oracle of Time/Seasons virkelig er verdt å spille. De er de beste 2D-spillene av Zelda, etter min smak. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dette er grunnen til at jeg angrer at jeg kjøpte Xbox.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå