Joachim_F Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Metal Gear Acid er et av de PSP-spillene som imponerer folk på årets E3-messe. Her er en kort videosnutt fra spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg tror PSP vil "revolusjonere" det håndholdte markedet... Hvem vil spille 2D eller ymse 3D-spill på GBA når man kan spille MG:Acid i full og vakker 3D? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 MG:Acid ser utrolig bra ut.Skal garanter ha en PSP og MG:Acid Litt synd at kvaliteten på filmen ikke var helt god da,men bedre enn ingenting ivertfall Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg tror PSP vil "revolusjonere" det håndholdte markedet... Hvem vil spille 2D eller ymse 3D-spill på GBA når man kan spille MG:Acid i full og vakker 3D? Spille og spille fru Blom. MGS Acid er et kortspill, og man legger ned kort for å skyte fienden og gjøre bevegelser. Temmelig sært konsept. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg tror PSP vil "revolusjonere" det håndholdte markedet... Hvem vil spille 2D eller ymse 3D-spill på GBA når man kan spille MG:Acid i full og vakker 3D? Spille og spille fru Blom. MGS Acid er et kortspill, og man legger ned kort for å skyte fienden og gjøre bevegelser. Temmelig sært konsept. Øhhh.. Litt merkelig at de viser en (meget) bevegelig Snake i den traileren da? ... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg tror PSP vil "revolusjonere" det håndholdte markedet... Hvem vil spille 2D eller ymse 3D-spill på GBA når man kan spille MG:Acid i full og vakker 3D? Så er det GB:DS som er utfordreren, ikke GBA Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jeg tror PSP vil "revolusjonere" det håndholdte markedet... Hvem vil spille 2D eller ymse 3D-spill på GBA når man kan spille MG:Acid i full og vakker 3D? Spille og spille fru Blom. MGS Acid er et kortspill, og man legger ned kort for å skyte fienden og gjøre bevegelser. Temmelig sært konsept. Øhhh.. Litt merkelig at de viser en (meget) bevegelig Snake i den traileren da? ... Ikke så merkelig, ettersom in-game grafikken er temmelig statisk, kjedelig og halvveis uforståelig vil de vel ikke skremme bort potensielle kunder ved å vise spillet slik det egentlig er. Men det kan godt hende det blir morsomt. I den versjonen jeg testet på E3 kunne man bare styre kameraet mens PSP-en spilte gjennom en demo av et brett fra spillet for deg, og jeg kan ikke si at jeg skjønte så mye av taktikken i spillet da demoen kjørte ganske hurtig. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hmm.. Okai. Virker litt suspekt da, at de viser in-game videoer av det folk tror spillet dreier seg om. De viser ingen kort i traileren.. Luringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg