KaLiS_ Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Heisan ! Jeg har nå nettopp fått meg vannkjøling og etter det så har pcn begynt og skrue seg av etter 5 min .. jeg har sjekke om det lekker osv .. Ingenting lekker , og cpu temp er på 43 grader... Hva kan være feilen a? Litt plagsomt at den bare skruer seg av.... :( Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kanskje VCore har for lav verdi? Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Hva mener du vcore ? .. Ikke helt inni de der bios greiene enda.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Vcore = spenning over CPU kjerna. Litt høyere spenning på den så kan det hende den blir stabil. Det er snakk om å stille den opp ca 0.5V. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Du har ikke fått virus/orm da? Skjer det når du gjør noe spesielt eller er det helt tilfeldig? Har du forandret noe annet enn å sette inn vannkjøling? Har du overklokket? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er snakk om å stille den opp ca 0.5V. Det var da fælt. En null for lite? Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Har ikke klokket eller noe .. Kan virus bare skrue pcn av helt plutselig?? med en gang jeg ska gjøre noe skrur pcn seg av.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå