Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Kom opp i økonomi :woot:

 

Ville helst opp i ikkeno, økonomi på andreplass og engelsk på tredje. Hadde blitt veldig sur/lei meg om jeg hadde kommet opp i matte men det er bare fordi det er så mye å gjøre.. :p

 

En av grunnene til at jeg er så glad er også at nå slipper jeg å ha fremføring i norsk som sikkert hadde blitt både kjedelig og dårlig og jeg slipper å sitte på språklabben og fortelle om forurensing i norge og tyskland på tysk :D Yess yess yess :D:woot::thumbs::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp. 3FY gotta suck!
Går på VK2 og kom opp i IT , skriftlig. Avholdes neste mandag.
Har ikke fått vite muntlig enda.
I morgen derimot, skal jeg ha Sidemåls fagdag eksamen, og på torsdag blir det Hovedmåls eksamen.
Skal juble når dette er over!
Vanskelig å motivere seg etter ei hard russe tid :cry:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skal ha muntlig eksamen i media førstkommende torsdag. Jeg kommer vel opp i både skriftlig og muntlig realfag neste uke kjenner jeg uflaksen min rett.

Lenke til kommentar
KOM IKKE OPP - KOM IKKE OPP - KOM IKKE OPP - KOM IKKE OPP - MUSHROOM - MUSHROOM - KOM IKKE OPP - KOM IKKE OPP - KOM IKKE OPP - KOM IKKE OPP -

 

:woot:

[sint] KOM OPP - KOM OPP - KOM OPP - KOM OPP - SOPP - SOPP - KOM OPP - KOM OPP - KOM OPP - KOM OPP[/sint]

 

matte skriftlig på fredag, det blir gøy!!

 

Og hvorfor har du de to mushroom'ene i midten der?? oversatte dem til norsk jeg, så folk forstår...

Lenke til kommentar

Okei, i morgen blir det eksamen i økonomi. Jeg lurer på noen saker, og hvis noen er flinke i økonomi, speak up!

 

1) Konsekvenser ved låneopptak

2) Årsaker til at inntekter kan falle bort (både på det personlige planet, bedriftsplanet og samfunnsplanet).

3) Bundet rente (er det sånn at man har èn rente i mange år?)??

3) Håndteringen offentlige myndigheter har til å lette den enkeltes håndtering av en endret økonomisk situasjon

 

Hvis noen kan fortelle meg om en av disse punktene, om enn ikke så mye...så mottas det med STOR takk.

Lenke til kommentar
Jeg kom opp i Elektroteknikk skriftlig.  :no:

 

 

Får høre muntlig neste fredag... 'sikkert naturfag'

Du er heldig!

 

Jeg får vite hva jeg kommer opp i i morgen. Ellers så skal jeg i hele morgen ha "parabol-dag" på skolen. Dvs. først lære litt mer avansert om antennene osv, også deretter rigge opp noe stash! Bedre enn eletronikk hele dagen :thumbup:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...