Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå er jeg nesten en uke etter. Men, men.

 

Jeg skrev totalt 8 sider (3 sider oppgaver + 5 sider stil) på engelsk. Valgte en dag uten digital kommunikasjon.

 

Tror ikke jeg skrev all verden bra, men burde ihhvertfall få 4.

 

Gruer meg mer til muntlig, enn jeg gjorde til skriftlig.

 

Edit:

så dere småunger med pensum på maks 500 sider har ingenting å klage over

 

Vi kommer nok til det en dag, vi óg.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Litt seint ute her, men jeg får vel hive meg på.

 

Ser det er en god del jevnaldrende her. :)

 

Jeg kom opp i engelsk, som er mitt kanskje beste fag. Iallfall det jeg helst ville komme opp i. Det var til og med en stiloppgave som var ganske grei, for en gangs skyld. Er ganske fornøyd med oppgaven min, burde iallfall bli en femmer, men det kommer jo an på sensorene.

 

Matte kunne vi ikke kommet opp i... det var innbrudd på skolen litt før eksamen, og det det skolen prøvde å holde tett om, men som politiet buset ut med til ei i klassen min når hun satt i avhør var at tyven(e) hadde kikket på matteoppgavene. :green: I tilfelle det var en elev kunne vi altså ikke komme opp i matte, isåfall måtte vi fått andre oppgaver.

 

Så var det muntlig eksamen da... :scared:

Lenke til kommentar

Der var jeg ferdig med eksamen for grunnskolen. Skrev 7 sider på både norsk og bokmål, får jeg dårlige karakter skal jeg slå sensor med noe hard i hodet :p

 

Jeg vil også ha eksamen munlig, det er en ekstra 5-er for å vær en time på skolen, kan ikke tenke meg å få mindre en 5 uansett hvilket fag jeg eventuelt skulle komme opp i.

 

edit: grunnskolen

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Jeg vil også ha eksamen munlig, det er en ekstra 5-er for å vær en time på skolen, kan ikke tenke meg å få mindre en 5 uansett hvilket fag jeg eventuelt skulle komme opp i.

Åh? På min skole har vi på GK bare èn eksamen, dvs. hvis vi kommmer opp i skriftlig slipper vi unna muntlig - hvis jeg har forstått det riktig, that is. Og heldigvis er det også en mulighet for å ikke bli trukket ut i tillegg til muligheten for lærerstreik. ( :w00t: )

Lenke til kommentar
Jeg vil også  ha eksamen munlig, det er en ekstra 5-er for å vær en time på skolen, kan ikke tenke meg å få mindre en 5 uansett hvilket fag jeg eventuelt skulle komme opp i.

Åh? På min skole har vi på GK bare èn eksamen, dvs. hvis vi kommmer opp i skriftlig slipper vi unna muntlig - hvis jeg har forstått det riktig, that is. Og heldigvis er det også en mulighet for å ikke bli trukket ut i tillegg til muligheten for lærerstreik. ( :w00t: )

ops, jeg som roter litt her :blush: (sikker på grunn av for lite søvn)

 

mente grunnskolen!

Lenke til kommentar
tja, hva kan jeg si..

i dag 24 mai hadde jeg eksamen i fonetikk

1,2 eller 3 juni har jeg munntlig eksamen

14 juni har jeg eksamen i gramatikk

 

alt i engelsk

pensum... ca 8-10.000 sider tilsammen tror jeg. kanskje mer. 14 noveller(bøker) 4 lærebøker og en whooping shitload med notater og andre ting

 

så dere småunger med pensum på maks 500 sider har ingenting å klage over

:omg:

 

Hva skal du bli a? :blink:

 

Jeg sitter å gruer meg til eksamen jeg, fordi jeg skal ikke opp før i juni..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Det er jo den læreren dere har i det og det faget som setter standpunkt... Uansett hva som kommer til å skje, så skal jeg ha standpunktene fra 10. klasse 2.halvår... Kommer ikke inn på MoK med 3.92 i snitt :(

 

Når de skal sette de får vel være opp til dem, og jeg tror faktisk at lærerene er såpass at de setter den karakteren vi fortjener, selv om de siter å streiker...

Lenke til kommentar
tja, hva kan jeg si..

i dag 24 mai hadde jeg eksamen i fonetikk

1,2 eller 3 juni har jeg munntlig eksamen

14 juni har jeg eksamen i gramatikk

 

alt i engelsk

pensum... ca 8-10.000 sider tilsammen tror jeg. kanskje mer. 14 noveller(bøker) 4 lærebøker og en whooping shitload med notater og andre ting

 

så dere småunger med pensum på maks 500 sider har ingenting å klage over

Ærlig talt... den posten der var bare latterlig :ermm: -Sutring fra ende til annen :thumbdown:

 

Du skriver at vi klager!? Slik jeg ser det er det du som sutrer over mye stoff til eksamenen din! Greit nok at det er forferdelig mye og at jeg hadde lagt meg ned for å dø om jeg fikk så mye på min eksamen, men så selvmotstridende den påstanden var om at vi klager(for ikke å snakke om at det er relativt usammenlignbart) er, må du jammen vente få reaksjoner på. DU bør da i alle fall oppføre deg voksent du som rakker ned på oss som er yngre! :hrm:

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...