Gå til innhold

Den store eksamsamenstråden 2004!


jokki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten; hvor mange her er det som har denne klasseromsmodellen? Har et inntrykk av at det ikke var så mange som valgte denne formen for muntlig...

 

Ja, jeg har den :)

Er alene jeg... :)

 

-Huff sist gang(prøvemuntlig) glemte jeg masse av det jeg skulle si :cry:

 

-Håper det går bedre nå da ;)

 

-Er det fryktelig uhøflig å spørre hva dere mednerder fikk på prøvemuntlig? :huh:

Endret av So
Lenke til kommentar
Forresten; hvor mange her er det som har denne klasseromsmodellen? Har et inntrykk av at det ikke var så mange som valgte denne formen for muntlig...

 

Ja, jeg har den :)

I vår klasse valgte alle untatt 6-7 stykker denne modellen. Det vil si rundt 20 valgte klasseromsmodellen, deriblandt meg.

 

Fikk 5- på prøvemunlig med klasseromsmodellen. Dette var i norsk

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Forresten; hvor mange her er det som har denne klasseromsmodellen? Har et inntrykk av at det ikke var så mange som valgte denne formen for muntlig...

 

Ja, jeg har den :)

I vår klasse valgte alle untatt 6-7 stykker denne modellen. Det vil si rundt 20 valgte klasseromsmodellen, deriblandt meg.

 

Fikk 5- på prøvemunlig med klasseromsmodellen. Dette var i norsk

Virker som det er veldig forskjellig fra klasse til klasse og skole til skole det der... I klassen min var det vel 6 stk som hadde klasseromsmodellen og omtrent 8 alene, og resten i par(ca 10 tror jeg)

 

Men så måtte du jo ha tilsvarende karakter i det faget som den du var med... +/- 1... var maks hos oss iaff :ermm:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg hadde engelsk skriftlig eksamen i dag. Alle som ville ha pc fikk det. Til vanlig har vi 200mhz pc'er med skole-linux. Til min store overaskelse står det en amd 2600+ på min plass.. Nok av ram var det også, 512 mb. Wow... :) Sikkert ikke akkurat det jeg burde tenke på, rett før eksamen men, wtf..!

Endret av dD.
Lenke til kommentar
Forresten; hvor mange her er det som har denne klasseromsmodellen? Har et inntrykk av at det ikke var så mange som valgte denne formen for muntlig...

 

Ja, jeg har den :)

I vår klasse valgte alle untatt 6-7 stykker denne modellen. Det vil si rundt 20 valgte klasseromsmodellen, deriblandt meg.

 

Fikk 5- på prøvemunlig med klasseromsmodellen. Dette var i norsk

Virker som det er veldig forskjellig fra klasse til klasse og skole til skole det der... I klassen min var det vel 6 stk som hadde klasseromsmodellen og omtrent 8 alene, og resten i par(ca 10 tror jeg)

 

Men så måtte du jo ha tilsvarende karakter i det faget som den du var med... +/- 1... var maks hos oss iaff :ermm:

Lærerene frarådet oss å gå sammen med mye dårligere/bedre elever, men det var vårt eget valg. Jeg var sammen med ei nok lik jente faglig og jeg tror nesten alle var det.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg hadde engelsk skriftlig eksamen i dag. Alle som ville ha pc fikk det. Til vanlig har vi 200mhz pc'er med skole-linux. Til min store overaskelse står det en amd 2600+ på min plass.. Nok av ram var det også, 512 mb. Wow... :) Sikkert ikke akkurat det jeg burde tenke på, rett før eksamen men, wtf..!

På min skole har de for en stund siden gjort innkjøp av 15stk HP Laptop type denne.. (Husker ikke helt produkt navnet men denne har omtrent samme spec som på skolen.)

 

Satt og koste meg med matte oppgaver med denne :D

Lenke til kommentar
Hmm, jeg hadde engelsk skriftlig eksamen i dag. Alle som ville ha pc fikk det. Til vanlig har vi 200mhz pc'er med skole-linux. Til min store overaskelse står det en amd 2600+ på min plass.. Nok av ram var det også, 512 mb. Wow... :) Sikkert ikke akkurat det jeg burde tenke på, rett før eksamen men, wtf..!

På min skole har de for en stund siden gjort innkjøp av 15stk HP Laptop type denne.. (Husker ikke helt produkt navnet men denne har omtrent samme spec som på skolen.)

 

Satt og koste meg med matte oppgaver med denne :D

man blir litt forstyrret når man har så gode pc'er framfor seg :D

 

EDIT: Skolen min har samme Hp-pc..... var det en stationær pc den med AMD 2600+ ???

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Hmm, jeg hadde engelsk skriftlig eksamen i dag. Alle som ville ha pc fikk det. Til vanlig har vi 200mhz pc'er med skole-linux. Til min store overaskelse står det en amd 2600+ på min plass.. Nok av ram var det også, 512 mb. Wow... :) Sikkert ikke akkurat det jeg burde tenke på, rett før eksamen men, wtf..!

På min skole har de for en stund siden gjort innkjøp av 15stk HP Laptop type denne.. (Husker ikke helt produkt navnet men denne har omtrent samme spec som på skolen.)

 

Satt og koste meg med matte oppgaver med denne :D

man blir litt forstyrret når man har så gode pc'er framfor seg :D

 

EDIT: Skolen min har samme Hp-pc..... var det en stationær pc den med AMD 2600+ ???

JA

Lenke til kommentar

Hjelp! :)

 

Noen her som er gode i kjemi? På en muntlig eksamen i nat.M. Hva kan man ta med om emnet Karbon som er viktig?

Gjerne litt forklaringer om de enkelte tingene også. :)

 

Og i norsk muntlig fikk jeg emnet Ungdom. Jeg trenger derfor tips til f.eks. Romaner for ungdom som er blirr filmatisert el.l.

 

Det hele skal være enkelt og greit, siden det bare er prøvemuntlig. Men har dere også noen tips til hvordan stffet kan presenteres? Må jo være på en litt nyskapende måte.

 

(norsk delen som er viktigst, jeg kom opp i norsk. Kamerat som kom opp i Nat.M.)

Lenke til kommentar

tja, hva kan jeg si..

i dag 24 mai hadde jeg eksamen i fonetikk

1,2 eller 3 juni har jeg munntlig eksamen

14 juni har jeg eksamen i gramatikk

 

alt i engelsk

pensum... ca 8-10.000 sider tilsammen tror jeg. kanskje mer. 14 noveller(bøker) 4 lærebøker og en whooping shitload med notater og andre ting

 

så dere småunger med pensum på maks 500 sider har ingenting å klage over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...