_Xander Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 well folks... Good luck today! Now i've been sitting here writing for the last 30 minutes. I'm sick! Hope you all will do you're best today and won't screw up totally.. Good luck! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 nå skal eg snart ha matte.... lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ønsk meg lykke til, jeg skal sitter her og grue meg til neste års eksamen. Vel, lykke til til dere som skal ha eksamen nå! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Weee, finito med eksamen skriftlig! Bare å vente til den muntlige Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Weee, finito med eksamen skriftlig! Bare å vente til den muntlige Jeg og Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg kom hjem fra engelsk skriftlig examen nå! Fy faen, ble vel ikke akkurat toppkarakter, men gikk jo greit... Gruer meg MYE mer til muntlig Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Weee!! /me is done engelsk skriftlig.. Seriøst den beste stilen jeg har skrevet noensinne.. (Skrev om bidet tli Salvador Dali - eneste er at jeg skrev ikke fortelling fant jeg ut, men artikkel trur jeg... Ikke bra... ) Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 eh? Fikk dere Salvador Dali i engelsk stil? Det er akkurat det jeg kommer opp i hvis jeg kommer opp til spansk eksamen. Men nå er jo Dali spansk da.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Weee!! /me is done engelsk skriftlig..Seriøst den beste stilen jeg har skrevet noensinne.. (Skrev om bidet tli Salvador Dali - eneste er at jeg skrev ikke fortelling fant jeg ut, men artikkel trur jeg... Ikke bra... ) Wow! Najs om du klarte å skrive denne oppgaven bra! Skrev om en dag uten "digital communication" jeg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Akkuratt ferdig med norsk eksamen nå. Skrev på bokmål om Forholdet mellom ungdom og voksne. Skrev nesten 7 sider. Nesten det dobbelte av det jeg vanligvis skriver. Nå gjenstår bare nynorsk på mandag Endret 19. mai 2004 av jokki Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) 7 sider ? Når eg skriv stil skriv eg 2-3 sider! Du må skrive raskt : Eg hadde matte, gikk greit , var ferdi halv 2! Endret 19. mai 2004 av Hanza Lenke til kommentar
MuD Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg kom hjem fra engelsk skriftlig examen nå! Fy faen, ble vel ikke akkurat toppkarakter, men gikk jo greit... Gruer meg MYE mer til muntlig samme her... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vel... Jeg ville for all del ikke komme opp i Engelsk Og i alle fall ikke Norsk Og aller helst ikke i Matte Hadde det vært opp til meg ville jeg ikke ha kommet opp i noe i det hele tatt.. Jeg kom opp i engelsk... gikk crap men jaja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 7 sider ? Når eg skriv stil skriv eg 2-3 sider! Du må skrive raskt : Eg hadde matte, gikk greit , var ferdi halv 2! Matte jeg også! Ferdig 1410. Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Oppgåve 19 var jo heilt mongo , den var ialefall ganske uklar Virka jo som om den var laga i all hast! Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Oppgåve 19 var jo heilt mongo , den var ialefall ganske uklar Oppgave 19 var grei nok, men den siste i del en fattet jeg ingenting av Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Oppgave 19 var den med rente og slikt?? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg kom hjem fra engelsk skriftlig examen nå! Fy faen, ble vel ikke akkurat toppkarakter, men gikk jo greit... Gruer meg MYE mer til muntlig Wow! Najs om du klarte å skrive denne oppgaven bra! Skrev om en dag uten "digital communication" jeg Gjør det samme og gjorde det samme (Gruer meg til muntlig - Kommer an på hva jeg kommer opp i) og skrev om en dag uten digital kommunikasjon. Gikk dugelig bra, men fikk for dårlig tid, så noen kompromisser måtte gjøres for å levere stilen. Ble da 3 sider Håper det går bra Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Oppgåve 19 var jo heilt mongo , den var ialefall ganske uklar Virka jo som om den var laga i all hast! nr. 19 gikk helt ok. Vi hadde dårlig tid siden de før oss satt i ti min. ekstra, så jeg fikk bare 20 min. på dataen, og måtte velge bort en av 3poengerne Ellers gikk alt som på skinner, dette var så sinnsykt mye lettere enn tentamen. Btw, nr.19 gikk ut på å finne ut hvor mye han fyren måtte betale i renter med forskjellige renter. Tok meg ca. 20 sek Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 3 sider om søsken her. Faen så dårlig oppgaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå